استاندار قم در بازدید از بخش کهک از پیشرفت 98 درصدی پروژه انتقال آب به این بخش خبر داد.
کد خبر: ۲۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 07 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدصادق صالحی‌منش پیش از ظهر امروز در سفر به بخش کهک ضمن بازدید از پروژه آبرسانی به این بخش و همچنین طرح تسویه آب بخش کهک در جلسه بررسی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بخش کهک که در بخشداری برگزار شد، حضور یافت.

استاندار قم در این جلسه که با حضور معاونین استاندار و مدیران کل استان برگزار شد، بر لزوم تسریع در پروژه آبرسانی بخش کهک تاکید کرد.

استاندار قم با اشاره به توان مسئولان در اجرای طرح‌های مهم و پیشرفت 98 درصدی پروژه انتقال آب به بخش کهک افزود: امیدواریم با اهتمام و همدلی بیش از پیش همه مسئولان شاهد بهره‌برداری هر چه سریع‌تر این پروژه تا تابستان امسال باشیم.

وی با اشاره به مصرف نادرست آب شرب در بخش کشاورزی بر لزوم تلاش در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه تاکید کرد و افزود: مسئولان بخش و دستگاه‌های فرهنگی باید در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف صحیح آب شرب اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار قم با اشاره به برنامه‌های استان در بخش مدیریت جامع آب افزود: امیدواریم با تفکیک آب شرب و مصرفی، مشکل مصرف آب شرب در بخش کشاورزی به طور کامل برطرف شود.

وی با تاکید بر اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط با حفاظت از محیط زیست، تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی به مسکونی را از مسائل مهم بخش کهک دانست و تصریح کرد: امیدواریم با درایت مسئولان و همدلی و همکاری مردم شاهد توقف این مشکل در این بخش باشیم.

صالحی‌منش مسئله بهداشت و درمان را از دیگر نیازهای مهم این بخش دانست و ادامه داد: احداث درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزی از جمله نیازهایی است که باید مدنظر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باشد.

استاندار قم همچنین مشکل سند قطعی زمین‌های بخش زینبیه کهک را مورد توجه قرار داد و خواستار تلاش برای رفع این مشکل شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار