رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ایلام گفت: تردد خودروها در جاده های ارتباطی این استان به آسانی در جریان است و مشکل خاصی در مسیرهای ارتباطی نداریم.
کد خبر: ۲۰۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 20 March 2016
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ایلام گفت: تردد خودروها در جاده های ارتباطی این استان به آسانی در جریان است و مشکل خاصی در مسیرهای ارتباطی نداریم.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: عوامل پلیس راه در قالب گشت های ثابت و سیار در همه جاده های ارتباطی استان حضوری پررنگ دارند و بر روان سازی ترافیک و تردد خودروها نظارت می کنند.
وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی پلیس راه از 25 اسفند پارسال آغاز شده و تا 15 فروردین امسال ادامه دارد، افزود: در اجرای این طرح پلیس با رانندگان متخلف برابر قانون برخورد می کند.
سرهنگ ناصری با بیان اینکه براساس پیش بینی هواشناسی احتمال بارندگی در مناطق مختلف استان ایلام از اواخر وقت امروز و فردا هست، به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد در هوای بارانی و زمانی که جاده ها لغزنده هستند با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.
وی در خصوص آخرین وضعیت تردد در راه های ارتباطی استان ایلام تاکید کرد: وضعیت تردد در جاده های این استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تغییر زیادی نکرده ولی احتمالی افزایش ترددها در روزهای آینده وجود دارد.
رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام در خصوص حوادث رانندگی در جاده های این استان هم گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچ حادثه رانندگی در جاده ها نداشته ایم.
وی به رانندگان توصیه کرد در فاصله هر 2 ساعت رانندگی به مدت 15 دقیقه استراحت داشته باشند تا ضمن رفع خستگی از بروز حوادث ناگوار رانندگی جلوگیری شود.
سرهنگ ناصری همچنین با اشاره به دو طرفه بودن بیشتر جاده های ارتباطی استان ایلام، از رانندگان خواست از سبقت های غیر مجاز، سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ به شدت پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار رانندگی در ایام تعطیلات نوروز 95 نباشیم.
40 گروه پلیس راه در قالب طرح نوروزی برای نظارت بر تردد خودروها و سفرهای نوروزی در راه های استان ایلام مستقر شده اند این گروه ها با تجهیزات کامل خودرویی و انسانی در ایام نوروز آمد و شد وسایل نقلیه را رصد می کنند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار