فرماندار فیروزآباد گفت: همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر پایانه مسافربری شهید دکتر بهادر رضوان‌طلب این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳ 31 January 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز فیروزآباد، ابراهیم استوار‌میمندی بعدازظهر امروز درنشست خبری در جمع خبرنگارانکه در سالن اجتماعت فرمانداریبرگزار شد بابیان اینکه امسال برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان باشکوه‌تر از گذشته صورت می‌گیرداظهار داشت: علاوه‌ بر آیین افتتاح پروژه‌ها که به‌عنوان عیدی دولت در جشن انقلاب به مردم فیروزآباد تقدیم خواهد شد برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی نیز در مرکز این شهرستان و روستاها با حضور مسئولان و مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی در قالب دیدار با ائمه جمعه و جماعات، یادواره شهدا، تشریح ارزش‌های انقلاب و دستاوردهای آن از طریق تریبون نماز جمعه، نواختن زنگ انقلاب، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری جنگ‌های شادی و مسابقات ورزشی از 12 تا 22 بهمن‌ماه جاری اجرا می‌شود.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 32 پروژه عمرانی در فیروزآباد

استوار‌میمندیبا اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 32 پروژه عمرانی در این شهرستان اضافه کرد: آبفا شهری، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، شبکه بهداشت و درمان، اداره برق، اداره مخابرات، شهرداری، اداره دام‌پروریو شرکت گاز ازجمله دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان هستند که پروژه‌های آن‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار فیروزآباد در ادامه بیان داشت: افتتاح پایانه مسافربری شهید دکتربهادر رضوان‌طلب این شهرستان که یکی از آرزوهای دیرینه مردم است در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پایانه که از سال 89 کلنگ‌زنی و بودجه آن از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس فراهم شده، بااعتباری بالغ‌بر2 میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

استوار‌میمندی همچنین از افتتاح تالارآمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد در دهه مبارک فجر خبر و ادامه داد: تالار آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد با ظرفیت 365 نفرکه از سال 86 کلنگ‌زنی شده با اعتباراستانی بالغ‌بر 850 میلیون و 500 هزار تومان در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه ازجمله پروژه‌های بسیار مهمی که در این ایام شروع به احداث و افتتاح می‌شود بلوار نیایش بااعتبار یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان، احداث ساختمان اداری شهرک صنعتی بااعتبار 300 میلیون تومان، کلنگ‌زنی فاز دوم بوستان یاس و نرگس بااعتبار 2 میلیارد تومان، کلنگ‌زنی پارک روبه‌روی آتش‌نشانی بااعتبار 500 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های عمرانی است.

وی از برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی و عمرانی در این شهرستان در دهه فجر سال جاری در این شهرستان خبر داد.

فرماندار فیروزآباد در پایان سخنان خود افزود: در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه، پیشرفت و تعالی همه‌جانبه در سطح این شهرستان و رفع محرومیت‌های موجود در برخی نقاط آن خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار