وزش باد اصفهان را فرامیگیرد؛
تابناک: همانطور که پیش تر نیز پیش بینی شده بود، تحليل نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر خروج تدريجي سامانه بارش‌زا از استان اصفهان است بر اين اساس تا اواسط امروز همراه با خروج اين سامانه شرايط براي بارش‌هاي رگباري و رعدوبرق و گاهي وزش باد نسبتاً شديد وجود دارد.
کد خبر: ۲۰۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 23 March 2016
به گزارش تابناک اصفهان، هرچند هوای اصفهان در روزهای نخست بهاری و تا عصر دیروز حال و هوای بارانی به خود گرفته بود اما وضعیت جوی در شهر اصفهان از شب گذشته تاکنون آرام بوده است و تنها بادهای بهاری در هوای شهر شروع به وزیدن گرفته است.

همانطور که پیش تر نیز پیش بینی شده بود، تحليل نقشه‌هاي هواشناسي بيانگر خروج تدريجي سامانه بارش‌زا از استان اصفهان است بر اين اساس تا اواسط امروز همراه با خروج اين سامانه شرايط براي بارش‌هاي رگباري و رعدوبرق و گاهي وزش باد نسبتاً شديد وجود دارد. در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ نيز وجود دارد. روزهاي پنج‌شنبه و جمعه جو نسبتاً آرامي خواهيم داشت.

همچنین دمای هوا نیز در ۲۴ ساعت آينده ۴-۱درجه كاهش خواهد داشت.

پیش بینی ها نشان داده برای ساعات باقی مانده امروز هوا نيمه ابري،بارش رگباري رعدوبرق گاهي ورش باد نسبتاً شديد بتدريج كاهش ابر همراه خواهد بود.

برای روز پنجشنبه نیز هوا صاف تا قسمتي ابري گاهي با وزش باد پیش بینی شده و در روز جمعه هم آسمان صاف تا قسمتي ابري در ساعات بعدازظهر افزايش ابر و وزش باد خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار