مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم مطرح کرد
با توجه به بارندگی‌ها، ممنوعیت چادر خوابی در بستر رودخانه را می‌توان از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در نوروز امسال دانست چرا که موجب پیشگیری از بروز خطر شد.
کد خبر: ۲۰۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 29 March 2016
به گزارش تابناک قم، مهدی متقیان در حاشیه اجرای طرح نوروزی شهرداری قم گفت: پیرو بازدیدی که بنده از ستادهای تسهیلات و خدمات نوروزی انجام دادم، می‌توان گفت امسال در مقایسه با سال گذشته اقدامات بسیار خوب و گسترده‌ای از سوی شهرداری صورت پذیرفته است.

وی ممنوعیت چادرخوابی در بستر رودخانه را از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در نوروز امسال توصیف کرد و گفت: با توجه به بارندگی‌های چند روز گذشته و احتمال شدیدتر شدن وضعیت باد و رگبار در روزهای آینده، ممنوعیت چادر خوابی در بستر رودخانه را می‌توان از مهم‌ترین اقدامات شهرداری در نوروز امسال دانست چرا که موجب پیشگیری از رخ دادن حادثه‌های احتمالی شد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استان قم ضمن تشکر از مسئولین سامانه 137 اظهار کرد: فعالیت شبانه روزی و دقیق این سامانه کمک زیادی به مسافران و جلوگیری از سردرگم شدن آنها کرد و آمار بالای تماس گیرندگان با این سامانه بیانگر سرعت و دقت عمل است.

متقیان آراستگی و پاکیزگی شهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: توجه ویژه شهرداری و کوشش‌های مسئولان امر در زمینه حفظ آراستگی و پاکیزگی شهر، چهره متفاوتی به قم داده و مایه جلب رضایت مسافران نوروزی و شهروندان گرامی شده است.

این مسئول ادامه داد: وانت‌بارهای سطح شهر به خوبی سامان دهی شده‌اند و به زودی قرار است تعیین تکلیف پایانی آنها انجام شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم اضافه کرد: در زمینه ارزاق عمومی، شهرداری تلاش خوبی برای کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار انجام داد.

متقیان ابراز کرد: شهرداری باید با بهره‌گیری از تجربیات این ایام، خدمات شهری را در مناسبت‌هایی همچون نیمه شعبان و تعطیلات تابستانی نیز گسترش دهد.

وی افزود: کمپ‌های نوروزی از نظر امنیتی، تفریحی و بهداشتی در وضعیت خوبی قرار دارند و باید برای ایجاد کمپ‌های همیشگی تلاش کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار