معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی شکایتی از مراکز اقامتی و مهمان‌سراهای اردبیل ارائه نشده است.
کد خبر: ۲۰۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 30 March 2016

رامین صادقی در گفتگو باخبرنگار مهربا اشاره به بررسی ۶۰ مورد شکایت مردمی از ۲۹ اسفندماه تا روز ۱۰ فرودین ماه تصریح کرد: از این تعداد ۱۵ مورد متخلف شناخته شده است.

وی با تأکید به اینکه شکایات بر اساس میزان تقاضای یک کالای خاص تغییر پیدا می‌کند، اضافه کرد: در پی انجام شش هزار و ۱۰ مورد بازرسی ۱۵۹ فقره پرونده تخلف تشکیل ‌شده است.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان تأکید دارد که از این تعداد ۱۸۴ مورد تخلف احصا شده است و بیشترین تخلفات گران‌فروشی گوشت قرمز، مرغ، لبنیات، رستوران‌ها، حمل‌ونقل شهری و تعمیرات خودرو است.

صادقی تأکید کرد: فروش برخی محصولات از جمله تخم‌مرغ، روغن جامد و میوه به صفر رسیده و شکایات از گران‌فروشی مرغ کاهش یافته است که دلیل عمده آن به میزان تقاضای کالای خاصی در بازه زمانی خاص برمی‌گردد.

وی در خصوص نظارت بر نحوه فروش میوه افزود: در میوه‌های سیب و پرتقال تاکنون یک مورد تخلف مشاهده شده و در کیوی و موز هیچ تخلفی نداشتیم.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان به تداوم بازرسی‌ها تا روز ۱۳ فرودین ماه اشاره کرد و افزود: در مجموع بازرسی‌ها نشان می‌دهد بیشترین تخلفات در فروش مواد پروتئینی است و لازم است شهروندان و مسافران با دقت و مراقبت در صورت مشاهده تخلف مراتب را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار