عیسی قلی احمدی نیا حمایت قاطع خود را از سید جمال طباطبایی کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دور دوم انتخابات مجلس اعلام نمود.
کد خبر: ۲۰۴۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 31 March 2016

عیسی قلی احمدی نیا نفر سوم لیست کاندیدای انتخاباتی در دور اول انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی ایذه و باغملک با سخنرانی خود در مسجد کلدوزخ ایذه که بر مبنای خرد جمعی و احترام به نظر اکثریت، ارایه شد حمایت قاطع خود را از سیدجمال طباطبایی اعلام نمود.

وی گفت: انتظار می رود که مردم شریف ایذه و باغملک، با اصل مردم سالاری دینی ،همراه شوند و در روز ١٠ اردیبهشت با رای خود به ” آقای سیدجمال طباطبایی "حماسه ای ماندگار بیافرینند.

این گزارش حاکی از آن است که جمعی از شهروندان ایذه در راستای زدودن ادعاهایی که در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایذه و باغملک مبنی بر تخلف و تقلب انتخاباتی مطرح شد ولی از طرف مراجع قانونی تایید نگردید و نیز برای حفاظت و حراست از گفتمان صداقت و درست کرداری در قوم بختیاری ،با حضور گسترده در انتخابات ١٠ اردیبهشت در راستای صیانت از آرای مردم و برگزاری انتخاباتی سالم با حضور پاک و مسئولانه خویش حماسه ای بزرگ خلق خواهند نمود تا برگ زرین دیگری بر کتاب قطور و پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده گردد.

برچسب ها: انتخابات
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
درودبر احمدی نیا وسلام بر سیدجمال طباطبایی امید مردم ایذه وباغملک
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار