گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
مدرسه ابتدایی شهرک سراسیاب لنده به دلیل مهاجرپذیربودنش بامشکلات زیادی روبه روشده است .فضای کم و فرسوده این مدرسه طی این چندسال منتظر توجه مسولین مانده است
کد خبر: ۲۰۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷ 04 April 2016
مدرسه ابتدایی شهرک سراسیاب لنده به دلیل مهاجرپذیربودنش بامشکلات زیادی روبه روشده است .فضای کم و فرسوده این مدرسه طی این چندسال منتظر توجه مسولین مانده است .
به گزارش  خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد، از لنده رئیس این مدسه  با اشاره به مشکلات این مدرسه گفت: مدرسه سراسیاب 165 دانش آموز دارد که به لحاظ آماری دومین مدرسه شهرستان لنده میباشد.این مدرسه مختلط و از کمترین امکانات ممکن برخوردار است . حسن پور در خصوص دیگر مشکلات مدرسه افزود:دو پایه از مدرسه در کانکس درحال آموزش می باشند و سایر پایه ها هم فضایی کمی دراختیار دارند.هرچند شهرک سراسیاب از نعمت گاز شهری برخوردار است ، ولی همچنان مدرسه ازداشتن این نعمت محروم است  و بدین خاطر مشکلات سرمایشی گرمایشی نیز به مشکلات ما افزوده شده است.
آیا مسئولین آموزش و پرورش از وضعیت این مدرسه خبر دارند؟
حسن پور در ادامه اشاره به نامناسب بودن فضای بیرونی مدرسه سراسیاب داشت و گفت: فضای این مدرسه هشتاد درصد آن خاکی و این مسئله باعث شده این همه دانش اموز به لحاظ بهداشتی مشکلاتی داشته باشند و حتی در ساعت ورزش نتوانند به دلیل بلندشدن گرد و خاک ورزش نمایند و یادر زنگ تفریح یک لحظه درگوشه ای استراحت نمایند. با توجه به تعداد دانش آموزان سرویس بهداشتی ها کم و استفاده از کانکس سرویس بهداشتی در این مدرسه یکی دیگر از مشکلات است.
حسن پور در ادامه فضای کم این مدرسه را عاملی دانست تا 165دانش اموز این مدرسه از داشتن آزمایشگاه و کتابخانه در وضعیت مناسبی نباشند.کمبود فضا در این مدرسه طور است که با کوچکترین بارندگی دانش اموزان باید در کلاسهای خود بمانند چون این مدرسه راه رویی به اندازه استفاده بیست نفر دانش اموز بیشتر ندارد.
ریس مدرسه امام خمینی سراسیاب  بازدید چندین باره کارشناسان سازمان نوسازی و بنیاد برکت از این مدرسه رایاداور شد و گفت: ما خواستار پیگریهای مجدد اداره اموزش پرورش شهرستان لنده هستیم تا انشاالا شاهدساخت مدرسه ای با فضایی مناسب و درشان مردم این منطقه باشیم.
وی در پایان بدین نکته اشاره داشت که با این همه مشکلاتی که این مدرسه دارد، طی بازدید های که سرگروهای اموزشی اداره کل و سرگروهای آموزشی و خدماتی اداره اموزش و پرورش لنده ار این مدسه داشته اند، وضعیت اموزش به حمدالله خوب و همکاران مورد تشویق قرار گرفتند که جا دارد به نوبه خودم از کادر اجرایی و اموزشی تقدیری داشته باشم که با همه این مشکلات همچنان با عشق و علاقه کار خود را به نحو احسن انجام میدهند.
گزارش و عکس:مجید مرادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار