با حضور رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور؛ پایگاه اورژانس «اتوبوس آمبولانس» در محل کمربندی یاسوج با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۳ 29 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور؛  مدیر کل مدیریت بحران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی و برخی مسئولات استانی و شهرستانی ، پایگاه اورژانس «اتوبوس آمبولانس» در محل کمربندی یاسوج با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.
در این آیین جعفر میعادفر رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد سه نقطه استراتژیک را در استان کلنگ زنی کردیم که همگی در مسیر جاده‌های اصلی و پر تردد هستند که هم خدمات درون شهری و هم خدمات برون شهری ارائه می‌دهند و می‌توانیم از زمان طلایی برای کمک به حادثه دیدگان استفاده کنیم تا اینکه بیماران و مصدومی دچار عوارض بیشتری نشوند.
وی با قدردانی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: در این دوره تحول بسیار خوبی در زمینه اورژانس صورت گرفته با وجود اینکه عقب ماندگی‌های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اما تلاش‌ها بسیار خوب بوده کار‌ها به سرعت پیش می‌روند.
این مسوول در خصوص اقدامات عمرانی اظهار کرد: در ساختمان مرکزی اورژانس کار به سرعت در حال پیشرفت است و سه پایگاه هم که کلنگ زنی شده و امیدواریم طی ۹ ماه آینده به ثمر بنشیند و این کار از عهده دانشگاه علوم پزشکی استان برمی‌آید دانشگاهی که در امداد نوروزی دانشگاه برتر کشور شد.
وی با بیان اینکه با هم افزایی می‌توانیم بر بسیاری از مشکلات و کمبود‌ها غلبه کنیم گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد همه ید واحده هستند از ستاد بحران گرفته تا علوم پزشکی و اورژانس همه در کنار هم هستند و کار تیمی انجام می‌دهند.
این مسوول در ادامه از دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و گفت: بعضی دانشگاه‌های کشور سنگین حرکت می‌کنند و اصولاً حرکتی ندارند، اما اینجا با استفاده از نیروی جوان در حال کار هستند و ثمره کار نیز احساس می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار