جدیدترین صحبت های استاندار در مورد انتخابات:
پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج اولیه به طور طبیعی مدافع فرآیند و نتیجه انتخابات هستیم و اصل بر صحت است، چون مستنداتی مبنی بر وجود انحراف در انتخابات حداقل در اختیار فرمانداری بویراحمد و هیات اجرائی قرار نگرفته است
کد خبر: ۲۰۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶ 05 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، پس از گذشت حدود چهل روز از برگزاری انتخابات مجلس دهم هنوز وضعیت یکی از منتخبین استان در حوزه ی بویراحمد و دنا نامشخص است و طبق گفته ی مسئولین و خبرهایی ارائه شده در سایت ها از جمله سایت تابناک کهگیلویه وبویر احمد بازرسان شورای نگهبان به استان مراجعه و تحقیقات خود را انجام داده و حال همه منتظر اعلام نظر نهایی این شورا هستند.
در همین زمینه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جدیدترین اظهار نظر خود در خصوص انتخابات بویراحمد گفته است که اصل بر صحت انتخابات است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: دولت در ایجاد مقدمات و برگزاری انتخابات در استان سعی نمود به طور کامل بی طرفی خود را حفظ نماید و چون معتقدم نتیجه را مردم تعیین می کنند، انتخاب مردم نیز باید مورد احترام قرار گیرد.
دکترسیدموسی خادمی افزود: ولی پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج اولیه به طور طبیعی مدافع فرآیند و نتیجه انتخابات هستیم و اصل بر صحت است، چون مستنداتی مبنی بر وجود انحراف در انتخابات حداقل در اختیار فرمانداری بویراحمد و هیات اجرائی قرار نگرفته است، موارد معدودی که از طرف معترضان اعلام شده بود مورد بررسی قرار گرفت و تاثیری در نتیجه انتخابات نداشت.
خادمی ادامه داد: به هر حال تصمیم گیری نهایی در رابطه با انتخابات بویراحمد و دنا طبق قانون شورای نگهبان می باشد و در همین راستا نیز بازرسانی را به استان اعزام نمود و گزارش هایی نیز در این رابطه تهیه شده است.
خادمی تصریح کرد: به هر حال ما مطیع قانون و مجری قانون هستیم و به طور طبیعی اکثریت قاطع مردم هم تابع قانون خواهند بود و مطالبات و موارد خود را از طریق قانونی پی گیری خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۷
درود بر انتخابات پاک گذشت انتخابات با پولهای کثیف خراب شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار