بعد از 30 سال پرداخت حق بیمه از سوی بازنشستگان؛
تابناک: حال بعد از گذشت ماه ها از این جریانات و پرداخت حقوق معوق بازنشستگان بعد از چندین ماه تعلل، این روزها خبرها حاکی از آن است که بیمه درمانی بازنشستگان ذوب آهن اصفهان قطع شده است.
کد خبر: ۲۰۹۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 10 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، بازنشستگان ذوب آهن که در مسیر دریافت حقوق خود همواره باید با دست اندازهای تعویق روبرو باشند، سعی داشته اند اعتراض خود به این مسئله را در قالب تجمع نشان دهند که البته این راه کمک چندانی هم به آنها نکرد.

حال بعد از گذشت ماه ها از این جریانات و پرداخت حقوق معوق بازنشستگان بعد از چندین ماه تعلل، این روزها خبرها حاکی از آن است که بیمه درمانی بازنشستگان ذوب آهن اصفهان قطع شده است.

در همین راستا، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان با ارسال نامه ای به صندوق بازنشستگی فولاد ایران، رسماً اقدام به قطع بیمه بازنشستگان این شرکت کرده است ؛ اقدامی که انتقاد بسیاری از بازنشستگان را برانگیخته است و امید آنها به فیش های درمانی و نسخه هایی است که برای پرداخت در آینده ای نامعلوم بایگانی کرده اند.

این در حالی است که بازنشستگان ذوب آهن 30 سال به عنوان کارگر و حقوق بگیر، بخشی از حقوق ماهانه خود را به صندوق بازنشستگی فولاد، واریز کرده اند اما اکنون برای دریافت حداقل خدمات بیمه ای بامشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.

با توجه به اینکه صندوق بازنشستگی فولاد زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است اما این وزارت خانه تاکنون با بروز مشکلات متعدد برای این صندوق اقدام قابل توجهی در جهت رفع معضلات نکرده و با تعویق پرداختی ها بیشترین لطف را در حق بازنشستگانی که باید دوران آسایش را بگذارنند، کرده است!.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :