مديركل بهزيستي استان ايلام از رايگان شدن خدمات مراكز اين اداره كل به مناسبت هفته سلامت خبر داد.
کد خبر: ۲۱۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 23 April 2016

مديركل بهزيستي استان ايلام از رايگان شدن خدمات مراكز اين اداره كل به مناسبت هفته سلامت خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛فرهاد قيصربيگي اظهار كرد: عموم مردم مي توانند از امروز تا پايان هفته به مركز مشاوره حضوري دولتي اين اداره كل واقع در چهار راه ربابه كمالي و مركز جامع توانبخشي مراجعه و از خدمات اين مراكز برخوردار شوند.
وي خدمات اين مركز را شامل مشاوره ژنتيك، روانشناختي، تحصيلي و خانوادگي و خدمات مركز جامع توانبخشي را نيز گفتار درماني، شنوايي سنجي، بينايي سنجي، فيزيوتراپي و غيره اعلام كرد و گفت: اين اقدام با هدف ارتقاي سلامت روحي مردم انجام شده است.
وي تعداد مراكز مشاوره اين استان را 21 مركز اعلام كرد و افزود: با هدف ارائه هر چه بيشتر خدمات مشاوره اي پارسال هفت مركز مشاوره جديد در اين استان راه اندازي شده است.
قيصربيگي با بيان اينكه اختلافات خانوادگي عمده ترين و بيشترين علت مراجعه مردم اين استان به مراكز مشاوره بهزيستي در طول سال است، يادآور شد: مجموع مراجعان به مراكز مشاوره بهزيستي در سال گذشته هفت هزار و 140 نفر بوده كه عمده ترين مشكلات آن اختلافات خانوادگي و زناشويي بوده است.
وي ادامه داد: از اين شمار چهار هزار و 810 نفر به صورت حضوري و دو هزار و 330 نفر نيز به صورت غير حضوري (تماس با خط تلفني 1480) به اين مركز مراجعه و تربيت فرزند، مشكلات تحصيلي، اضطراب، افسردگي، اعتياد و غيره از ديگر مشكلات اين مراجعان بوده است.
هفته اول ارديبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاري شده است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار