تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد از کلنگ زنی عملیات گازرسانی به روستاهای آبریگون و گناوه خبرداد
کد خبر: ۲۱۸۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷ 25 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،هوشنگ صیدالی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی به روستاهای آبریگون و گناوه‌لری شهرستان گچساران افزود: کلنگ پروژه گازرسانی به این دو روستا با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان گچساران به زمین خورد.

صیدالی تصریح کرد: به دلیل صعب‌العبور بودن این مناطق، مسیر گازرسانی به این روستاها بسیار سخت و دشواراست.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه با نصب علمک افزایش پیدار خواهد کرد افزود: همکاری و صدور مجوز از سوی مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص کار در کنار جاده برای گازرسانی به این دو روستا عملیات گازرسانی را شتاب بیشتری خواهد بخشید.

مدیرعامل شرگت گاز کهگیلویه وبویراحمد افزود: چهار روستا در شهرستان گچساران از نعمت گاز برخوردار نبودند که امروز با کلنگ‌زنی پروژه گازرسانی این دو روستا تنها روستاهای انجیرسیاه و آب‌توت این شهرستان نیاز به گازرسانی دارند، امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد گازرسانی به آخرین روستاهای گچساران باشیم.

صیدالی اظهارداشت: در روستاها و مناطق صعب‌العبور اقدامات خوبی انجام شده و بسیاری از روستاها حتی با جمعیت و خانوار کم صاحب گاز خانگی شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم‌اکنون ۵۱۴ روستای این استان از نعمت گاز برخوردار هستند و کار گازرسانی به ۴۰ روستا در دست اجراست.

وی با بیان بیان اینکه پوشش جنگلی و منابع طبیعی استان از اهمیت خاصی برخوردار است ،عنوان کرد : گازرسانی به روستاهای استان می‌تواند نقش مهمی در حفظ جنگل‌های استان داشته باشد و موجب تداوم پوشش جنگلی در استان خواهد بود.
گزارش:سمیرا نصاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار