معاون پژوهش و فناوري دانشگاه شيراز آمادگي اين دانشگاه براي همكاري با صنعت كشور آلمان را اعلام كرد.
کد خبر: ۲۱۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 25 April 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه شيراز: دكتر احمد عريان در نشستي با حضور گروه لابي گلوبال بريج كشور آلمان در شيراز افزود: هم اينك افزون بر 250 قرارداد بين بخش صنعت و دانشگاه شيراز وجود دارد و اين همكاري با صنعت آلمان نيز مي تواند محقق شود.
بر اساس اين گزارش، گروه لابي گلوبال بريج آلمان كه اعضاي آن در زمينه هاي سياسي، ‌اقتصادي، حقوقي، بانكي و فرهنگي فعال هستند و با كشورهاي مختلف همكاري دارند در دانشگاه شيراز حضور يافتند و با توانمندي هاي اين دانشگاه در عرصه هاي مختلف آشنا شدند.
دكتر سيده زهره عظيمي فر مدير روابط عمومي و امور بين الملل دانشگاه شيراز در اين نشست به معرفي اين دانشگاه پرداخت و از اعلام آمادگي دانشگاه شيراز براي توسعه و گسترش همكاري هاي مشترك سخن گفت.
دكتر محمود يعقوبي استاد دانشكده مكانيك دانشگاه شيراز هم مطالبي در مورد دانشكده هاي مهندسي اين دانشگاه و آزمايشگاه هاي آن بيان كرد.
دكتر عليرضا انوشيرواني رئيس پرديس بين الملل دانشگاه شيراز ديگر سخنران اين مراسم بود كه در خصوص رابطه هاي ادبي بين آلمان و ايران (حافظ و گوته) مطالبي را بيان كرد.
دكتر افشين منتخب عضو هيات علمي بخش فيزيك دانشگاه شيراز نيز در جمع هيات آلماني، تئوري بازي (game theory ) را تشريح كرد و گفت: مي توان بر اساس اين تئوري، با گذشت عاقلانه، روابط خود با دنياي اطراف را بهبود بخشيد.
دكتر سيد جواد ظفرمند عضو هيات علمي دانشكده هنر و معماري نيز در مورد توانمندي و برنامه هاي اين دانشكده سخناني بيان كرد.
در پايان اين نشست، اعضاي هيات آلماني با اظهار خشنودي از حضور در دانشگاه شيراز، اين ديدار را يكي از ويژه ترين جلسات خود در ايران دانستند و ابراز علاقه كردند كه فرصت چنين ديدارهايي در آينده نيز فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار