تابناک کهگیلویه و بویراحمد:
در هفته گذشته 10 واحد صنعتی و کارگاه تولیدی مشکل دار در این کارگروه بررسی و هر هفته این کار ادامه دارد تا مشکلات آنها رفع گردد.
کد خبر: ۲۱۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 25 April 2016
استاندارکهگیلویه وبویراحمد گفت: اقتصاد دانش بنیان یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی است که با رهایی از قید و بند نفت، به رشد علمی می رسد.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،دکترسیدموسی خادمی در دیدار با دکتر توفبق معاون آموزش، پژوهش و فنآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزود: حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان و رهایی از اقتصاد نفت محور و تک محصولی از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید است.

استاندار اظهار داشت: رکن اساسی پیشرفت همه بخش ها و اصلی ترین عامل توسعه و شکوفائی هر کشوری برپایه پژوهش استوار است.
200واحد تولیدی راکد منتظر تصمیم کارگروه رفع موانع تولید
خادمی از معاون آموزش و پژوهش و فنآوری وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کرد، تا مشوق ها و برنامه های علمی در راستای آموزش و پژوهش و فنآوری های نو در اختیار این استان قرار داده شود.

استاندار تصریح کرد: یکی از راه های اقتصاد دانش بنیان ارتباط صنعت و دانشگاه است، اگر چه صنعت و دانشگاه در این استان جوان و نوپا است، ولی باید این برنامه توسط دانشگاه ها و صنعت گران عملی شود.

خادمی، همچنین به توجه بیش از پیش به واحدهای تولیدی و صنعتی این استان و تلاش برای رفع مشکلات آنها، اشاره کرد و افزود: 200 واحد راکد در کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد که وضعیت آنها در کارگروه رفع موانع تولید بررسی می شود.

به گفته استاندار، در هفته گذشته 10 واحد صنعتی و کارگاه تولیدی مشکل دار در این کارگروه بررسی و هر هفته این کار ادامه دارد تا مشکلات آنها رفع گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار