معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: صادرات محصولات غیرنفتی استان در سال 94 نسبت به سال 93 افت شدیدی داشته است.
کد خبر: ۲۱۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 26 April 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مجید محنایی در نشست کارگروه صادرات غیرنفتی خواستار رفع مشکلات سایت نمایشگاه بین‌المللی استان شد و گفت: چند سالی است که مشکلات زمین سایت نمایشگاه به قوت خود باقی است و امیدوارم این مشکل هر چه سریع‌تر رفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با ابراز نارضایتی از وضعیت صادرات محصولات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان در زمینه زیرساخت‌های توسعه صادرات غیرنفتی مانند طفل نوپایی است و در همین راستا نیازمند توجه بیشتر سازمان توسعه تجارت کشور است.

وی بیان کرد: باید زنجیره تولید از خام فروشی به صادرات متصل شود به همین منظور باید واحدهای تولیدی استان آموزش‌های لازم صادرات را بیاموزند.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از محصولات تولید استان از گمرک استان‌های همجوار صادر می‌شود، افزود: بسیاری از محصولات غیرنفتی تولید استان به‌نام سایر استان‌ها صادر می‌شود.

محنایی با اشاره به افت شدید صادرات غیر نفتی کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 نسبت به سال 93 بیان کرد: باید علت این موضوع بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با حمایت از بخش تولید زمینه لازم برای ایجاد اشتغال و توسعه صادرات محصولات غیرنفتی فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار