مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان گفت: درآمد حاصل از خدمات تامین اجتماعی در استان همدان کمتر از هزینه‌ها است.
کد خبر: ۲۱۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳ 27 April 2016
 مدیر درمان تأمین اجتماعی استان همدان گفت: درآمد حاصل از خدمات تامین اجتماعی در استان همدان کمتر از هزینه‌ها است.

به گزارش مهر، علیرضا صفری در مراسم بیمه‌شدگان شاغل و بازنشسته تأمین اجتماعی مرتبط با جامعه کارگری بابیان اینکه تعداد بیمه‌شدگان در شهرستان کبودرآهنگ کم است، گفت: این شهرستان درمانگاه تامین اجتماعی ندارد.

وی بابیان اینکه امور مربوط به کارهای درمانگاه‌های شهرستان بهار و رزن در حال انجام است و با افتتاح آن‌ها، مردم دو منطقه از خدمات درمانی تامین اجتماعی بهره‌مند شوند، گفت: درمانگاه تامین اجتماعی مشکل جذب نیرو دارد اما مشکلی در خصوص پزشک متخصص وجود ندارد.

صفری با اشاره به جذب‌ ۲۸ پزشک در سال گذشته و بیان اینکه با این وجود در درمان سرپایی و وزیت بیماران مشکل وجود دارد، گفت: تعداد بیمه‌شدگان در سطح‌بندی خدمات موثر است و تعداد بیمه‌شدگان باید به سطحی برسد که ساخت درمانگاه و بیمارستان ضرر ده نباشد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان همدان با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبود دارویی در تامین اجتماعی استان همدان وجود ندارد، بیان کرد: ۸۰ درصد نوبت‌دهی در بیمارستان آتیه به صورت تلفنی است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان همدان نیز با بیان اینکه باید حقوق بازنشستگان متناسب با نرخ تورم باشد، اظهار کرد:‌ مبلغی که به دستمزد اضافه می‌شود با نرخ تورم همسانی ندارد و روز به روز حقوق‌ها کم می‌شود.

حسین قادریان بابیان اینکه ۵۵ درصد بازنشستگان حداقل حقوق یعنی ۷۲۰ هزار تومان دریافت می‌کنند، گفت:‌ این حقوق کفاف زندگی را نمی‌دهد.

قادریان بابیان اینکه بازنشستگان خواهان اجرای همسان‌سازی هستند، گفت: باید به فکر حل مشکلات بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار