فرماندار ایوان از آمادگی اقشارمختلف اجتماعی این شهرستان برای برگزاری و حضور باشكوه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۲۲۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 27 April 2016

فرماندار ایوان از آمادگی اقشارمختلف اجتماعی این شهرستان برای برگزاری و حضور باشكوه در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛معروف بسطامی اظهار كرد: تمهیدات لازم برای تسهیل در امر رای گیری انتخابات و تشخیص هویت رای دهندگان در همه شعب اخذ رای برای برگزاری با شكوه و قانونمند انتخابات اندیشیده شده است.
وی تاكید كرد: با توجه به دقت نظر، توانمندی، صداقت و امانت داری همه عوامل و دست اندركاران روز جمعه انتخاباتی سالم، شفاف، آبرومند دراین شهرستان برگزار می شود.
وی افزود: همه اقشار جامعه به دور از تفكر و سلائق شخصی به عنوان امین این افراد در عرصه برگزاری انتخابات حاضر می شوند و با سعه صدر از ایجاد تنش جلوگیری و با اخلاق مداری در روز انتخابات در بهتر برگزار كردن این جریان عظیم سیاسی ما را یاری كنند چرا كه حضور مردم نقطه عطف انسجام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
بسطامی از بكارگیری یك هزار و 300 نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و انتظامی در مرحله دوم از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد و تاكید كرد: انتخابات دور اول به خوبی برگزار شد و با توجه به انتخابات پیش رو ملاك اصلی ما عمل به قانون است و باید با تلاش فراوان شعار میزان رای ملت است و حق الناس بودن رای مردم در انتخابات را محقق كنیم.
وی با اشاره به آخرین روز تبلیغات نامزدها تاكید كرد: آخرین روز تبلیغات در شهرستان ایوان در فضای مساوی برای همه نامزدها فراهم شد و همه آنها از فضای برابر و عادلانه بهره بردند و خوشبختانه با مشكل خاصی نیز مواجه نشدیم.
فرماندار ایوان شعب اخذ رای در این حوزه را 49 شعبه اعلام كرد و گفت: از این تعداد 29 شعبه سیار روستایی و عشایری و 20 شعبه دیگر به صورت ثابت آماده اخذ رای از افراد واجد شرایط در شهرستان ایوان هستند.
بسطامی از مردم درخواست كرد در ساعات اولیه و ابتدای روز در پای صندوق های رای حاضر شوند و با رای خود سرنوشت سیاسی و اجتماعی را تعیین كنند.
وی ادامه داد: ملزومات مورد نیاز شعب اخذ رای آماده شده و با اعلام ستاد انتخابات در اختیار اعضای هیات های اجرایی، نظارت، نماینده فرماندار در شعب اخذ رای می شود ضمن اینكه محل استقرار آنها نیز تعیین شده است.
فرماندار ایوان وظیفه مجریان را برگزاری انتخابات سالم دانست و گفت: مردم نیز با اراده ای استوار و عزمی راسخ برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات مشاركت گسترده و حضوری فعال و چشمگیر خواهند داشت.
بسطامی اضافه كرد: هیچ فرد یا گروهی اعم از حقیقی و حقوقی در امر برگزاری انتخابات حق مداخله و اظهار نظر را نداشته و اعضاء نظارت و بازرسی نیز به عنوان ناظر برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی حضور دارند .
مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 10 اردیبهشت برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار