معاون استاندار وفرماندارویژه جهرم درخصوص فعال شدن مجدد فرودگاه جهرم گفت: بهترین توجیه فنی برای فعال شدن مجدد فرودگاه جهرم حمل ونقل هوایی بار است.
کد خبر: ۲۲۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 28 April 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:علیرضا صحرائیان با بیان اینکه بحث فرودگاه جهرم بحثی قدیمی است که مشکلات خاص خود را به همراه دارد، اظهارداشت: استقبال خوب مردم و چارتر کردن خیلی ازپروازها توسط بخش خصوصی باعث فعال شدن فرودگاه درشهرستان های همجوارشده که اگر این روند درشهرستان جهرم اتفاق بیفتد وضعیت بهترخواهد شد.

وی ادامه داد: ازدیگر مشکلاتی که وجود دارد استاندارد سازی باند فرودگاه و اضافه کردن پهنای باند است که دراین خصوص پیگیری های لازم انجام شده است وتوافق نامه ای میان فرماندار ویژه جهرم ،دانشگاه آزاد واحد جهرم و اداره راه و شهرسازی انجام شده و صورت جلسه به تهران ارسال شده است.

صحرائیان  تصریح کرد: طی رایزنی هایی که با مدیرکل فرودگاه های استان داشتیم قرار براین شده است که زیرساخت های فرودگاه جهرم تقویت شود و این موضوع ازطریق نماینده شهرستان و سایر مسئولین مربوطه پیگیری می شود تا به نتایج خوبی برسیم.

فرماندارویژه جهرم خاطرنشان کرد:درنظرداریم بلافاصله پس از فعال شدن فرودگاه جهرم پروازهایی ازجمله پرواز به تهران ،مشهد و همچنین پروازهای خلیجی  به کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله قطر ،عمان و امارات متحده فعال کنیم.

وی با اشاره به فعال شدن گمرک صادراتی درجهرم بیان کرد: درکنار گمرک صادراتی باید اداره استاندارد فعال شود که پیگیری های لازم انجام شده است و دوآزمایشگاه همکار فعال استاندارد درشهرستان فعال کردیم.

معاون استاندار با اشاره به اینکه شهرستان جهرم درخصوص بارانداز صادراتی محصولات کشاورزی و باغی خود توانایی های لازم را دارد اظهارداشت: بهترین توجیه فنی برای فعال شدن فرودگاه جهرم حمل و نقل هوایی بار مخصوصا مرکبات و خرما است به طوریکه تمامی کشاورزان و باغداران می توانند با یک رایزنی خوب محصولات خودرا ازطریق حمل و نقل هوایی به سایر نقاط کشور وهمچنین کشورهای حاشیه خلیج  فارس بارگیری وارسال کنند.

صحرائیان بارانداز صادراتی را یک مزیت نسبی برای شهرستان جهرم برشمردوگفت: ازنظر بعد فنی فعال شدن فرودگاه جهرم درزمینه حمل و نقل بار می تواند توجیه  اقتصادی قوی تری نسبت به حمل ونقل مسافرداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
سلام آقای محترم فرماندار یا قول ندیدن یا به قولتان عمل کنید سال 95هم تموم شد هنوز ک هنوزه فرودگاه جهرم داره خاک میخوره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار