تابناک کهگیلویه و بویراحمد
111 پروژه در حوزه های مختلف بویراحمد و دنا با حضور دکترخادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، زارعی نماینده مردم این شهرستان ها و مدیران دستگاه اجرایی استان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۲۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷ 30 April 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دومین دور آغاز بررسی طرح ها و پروژه های شهرستان های استان در این جلسه با بیان اینکه، این پروژه ها درهمه بخش ها و مربوط به 18 دستگاه اجرائی استان است، میزان اعتبار این تعداد طرح را از محل های ملی، ملی استانی شده و استانی افزون بر 760 میلیارد ریال اعلام کرد.

خادمی، از اهداف این نشست، شتاب بخشی به پیشرفت فیزیکی، کیفیت بخشی، مطالبات پیمانکاران، مشکلات بین دستگاهی، بررسی و رفع موانع مالی، برطرف کردن مشکل معارضات اجتماعی، تاکید بر نظارت بیشتر بر طرح ها و پروژه ها، هماهنگی و همکاری بین دستگاهی برای شتاب بخشی به پیشرفت آنها برشمرد.
بررسی طرح ها و پروژه های بویراحمد و دنا با حضور استاندار و نماینده این حوزه
استاندار، پیگیری مشکلات منابع مالی برخی از این طرح ها و پروژه ها در مرکز کشور، ارائه آخرین وضعیت طرح ها و پروژه ها و اولویت بندی آنها برای تکمیل و افتتاح در سال جاری از دیگر اهداف این نشست های شهرستانی برشمرد.

خادمی، طرح های مورد ارزیابی در این نشست را در بخش های مختلف آب، کشاورزی، بهداشت، راه، مسکن روستایی و عمران شهری و روستایی بیان کرد واظهار داشت: با وجود مشکلات و کمبودهائی در مجموع وضعیت طرح ها و پروژه های در دست اجرای در این دو شهرستان رضایت بخش بوده و در شرایط مناسبی  قرار گرفته اند.

استاندار، میزان اعتبار مصوب ماده 180 برای کهگیلویه وبویراحمد از منابع ملی را افزون بر یک هزار و 480 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: در طول بررسی این تعداد طرح آخرین وضعیت اعتبارات مصوب ماده 180 اعم از ملی و استانی نیز در دستور کار قرار گرفت.
بررسی طرح ها و پروژه های بویراحمد و دنا با حضور استاندار و نماینده این حوزه
در این نشست همه مدیران دستگاه های اجرائی استان آخرین وضعیت طرح ها و پروژه ها و مشکلات خود را بیان کردند که از سوی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون امور عمرانی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و فرمانداری های این شهرستان ها مورد توجه قرار گرفت.

سد تنگ سرخ، بیمارستان یاسوج، بزرگراه یاسوج - سمیرم و یاسوج – شیراز، جاده های ارتباطی سی سخت - پادنا و یاسوج - سی سخت، پروژه یاتاوه – دهدشت، طرح های آبرسانی شرب و کشاورزی و راه های روستائی از جمله طرح ها مورد تاکید در این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار