پساب فاضلاب استان همدان بايد هم نياز نيروگاه و هم نياز منطقه اقتصادي جهان آباد را رفع كند.
کد خبر: ۲۲۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸ 01 May 2016
استاندار همدان گفت: عمليات اجرايي منطقه اقتصادي جهان آباد با حضور شركت سرمايه گذاري تامين اجتماعي ( شستا ) در ماه جاري در استان همدان آغاز مي شود.

محمد ناصر نيكبخت روز يكشنبه در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان همدان افزود: پساب فاضلاب استان همدان بايد هم نياز نيروگاه و هم نياز منطقه اقتصادي جهان آباد را رفع كند.

وي ادامه داد: مشكل انتقال آب به سمت نيروگاه شهيد مفتح رفع شده و به دنبال يك لوله كشي از اين پساب به سمت منطقه ويژه جهان آباد هستيم.

وي با بيان اينكه در برنامه ششم دولت محدوديت در ورود به طرح ها و پروژه ها دارد عنوان كرد: بايد بخش خصوصي را مهمتر دانست چرا كه بخش خصوصي مي تواند ناجي كشور براي دستيابي به رشد اقتصادي هشت درصد باشد.

استاندار همدان عنوان كرد: همه مديران استان يكي از تصميم ها و رويه هاي كاري خود را براي استقبال از سرمايه گذاري بخش خصوصي اختصاص دهند چرا كه امنيت لازم در استان حكمفرما بوده و اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد مقام معظم رهبري نيز مويد تلاش در اين بخش شده است. 
وي عنوان كرد: برخي كارها در دستگاه هاي اجرايي ما به اندازه اي طول مي كشد كه اين وقفه قابل قبول نيست. 

وي با گراميداشت ياد و خاطره شهيد مطهري و تبريك به مناسبت روز معلم بيان كرد: تا سقف 800 ميليون ريال اعتبار در اختيار آموزش و پرورش استان به منظور تقدير از معلمان نمونه قرار داده خواهد شد.

وي با اشاره به برگزاري موفق دومين دور انتخابات مجلس دهم در دو شهرستان استان افزود: از همه دست اندركاران اين انتخابات، حوزه ستادي، فرمانداران دو شهرستان، بازرسان و نيروهاي انتظامي و امنيتي قدرداني و تشكر مي كنم. 

وي افزود:در اين دور نيز انتخابات خوب و بدون دغدغه اي انجام و خوشبختانه كانديداها نيز افراد معتقد و به صلاحي بودند و در توسعه استان وكمك به افراد مفيد دريغ نخواهند كرد.

استاندار همدان با بيان اينكه خوشبختانه هيچ چالشي را براي استان پيش بيني نمي كنم گفت: چهارشنبه اين هفته داوران بين المللي يونسكو براي نهايي كردن كانديدايي لالجين به عنوان شهر خلاق جهان به استان سفر كرده و بازديد از اين محل خواهند داشت.

وي زيبا سازي ورودي و رفع برخي نيازهاي شهر لالجين مانند زيباسازي را تا پيش از سفر اين داوران لزومي عنوان كرد.

نيكبخت ادامه داد: روز سه شنبه اين هفته جلسه اي با رئيس سازمان امور مالياتي كشور در رابطه با ارتباط با مباحث مالياتي استان داريم تا در اين جلسه در زمينه تعديل بخشي در اين مبحث در استان بحث شود. 

وي اظهار كرد: البته تاكنون 600 ميليارد ريال در اين بخش كم كرده اند اما سازمان ماليات هنوز نپذيرفته است و در روز دوشنبه هم جلسات زيادي در تهران با چهار تا پنج توليد كننده كه طرحشان در صندوق توسعه ملي مشكل دارد گذاشته شده است. 

نيكبخت گفت: درباره واگذاري طرح هاي نيمه تمام به شدت تحت سوال هستيم و براي اتمام اين اين طرح ها مي خواهيم جزو استان هاي پيشرو باشيم كه براي دستيابي به آن بايد جلسات ساماندهي برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار