رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از ساخت پروژه های بزرگ بهداشتی درمانی در هرمزگان خبر داد و گفت: سه بیمارستان بزرگ در بندرعباس احداث می شود.
کد خبر: ۲۲۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 05 May 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، محمد شکاری بیان داشت: ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی آموزشی درمانی که توسط، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی پیگیری می شود ، به صورت فاینانس «تأمین منابع مالی طرح‌های تولیدی توسط مؤسسات مالی» با مشارکت شرکت های خارجی تا پایان سال عملیات ساخت آن آغاز می شود. هرمزگان یکی از پنج استان منتخب وزارت بهداشت است، که موفق به ساخت بیمارستان با استفاده از شرکت های خارجی خواهد شد.
 
وی با اشاره به کند بودن پروژه بیمارستان آموزشی درمانی پردیس که بیش از ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت: بزودی با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و استانداری هرمزگان نسبت به تکمیل این بیمارستان اقدام خواهد شد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان با اشاره به مرکز پرتو درمانی امید بندرعباس و لزوم ارائه خدمات هر چه بهتر به بیماران ابراز داشت: امیدواریم تا سه ماه آینده دستگاه دوم شتاب دهنده خطی با انرژی بالا که تنها دستگاه در جنوب کشور محسوب می شود وارد استان شود. با توجه به اینکه استانهای همجوار از این مراکز مجهز برخوردار نیستند، لذا مرکز پرتو درمانی امید بندرعباس پذیرای بیمارانی خواهد بود که از استانهای بوشهر، سیستان وبلوچستان، جنوب شرق استان کرمان و جنوب غرب استان فارس به استان مراجعه می کنند .
 
شکاری از راه اندازی بیمارستان ۶۴تختخوابی جاسک تا هفته دولت خبر داد و گفت: با راه اندازی این بیمارستان بخش اعظمی از مشکلات حوزه شرق استان حل خواهد شد. بخشی از پروژه های عمرانی طرح تحول نظام سلامت در هفته دولت و بخشی از آنها در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی بیان داشت: به دنبال تامین اعتبار ساخت بیمارستان ۱۴۰تختخوابی شریعتی بندرعباس هستیم، امیدواریم تا هفته دولت سال ۹۶به بهره برداری برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار