معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سفر قائم‌مقام صندوق توسعه ملی به کهگیلویه و بویراحمد در اواخر اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۲۴۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 06 May 2016
مجید محنایی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اقدامات ارزنده‌ای که تاکنون در استان برای فعالیت واحدهای تولیدی و تسریع در روند تولید و اشتغال صورت گرفته است، اظهار کرد: مسئولان ارشد اجرایی استان به دنبال تسهیل در روند تولید و اشتغال در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل هستند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به دنبال اجرایی کردن فرمان مقام معظم رهبری در عرصه عمل هستیم، افزود: به همین منظور ستادها و کارگروه‌های اقتصادی در استان فعال بوده و از هر ایده‌ای که برای تسریع در روند تولید در استان مؤثر باشد استقبال می‌کنیم.

وی سرمایه‌گذاری در استان را چه از سوی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مهم دانست و گفت: برای تسریع در روند سرمایه‌گذاری خارجی در استان پیگیری خواهیم کرد تا نمایندگی وزارت خارجه در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی شود.

این مسؤول گفت: خوشبختانه مصوبات ما در کارگروه رفع موانع تولید در استان تاکنون به خوبی و با درصد بالایی اجرایی شده که نشان دهنده عزم استان برای کمک به تولید و در نهایت عمل به فرمایش نوروزی رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های کمک به سرمایه‌گذاران استفاده از منابع و اعتبارات صندوق توسعه ملی است و در سال‌های اخیر هم با این صندوق ارتباط خوبی داشته‌ایم، بیان کرد: به همین منظور قائم‌مقام صندوق توسعه ملی اواخر اردیبهشت امسال به استان سفر خواهد کرد تا مشکلات خود را مطرح کنیم.

وی گفت: صندوق تاکنون همراهی بسیار خوبی با استان داشته و برای رفع مشکلات و تنگناهای استان در زمینه‌های مختلف دغدغه داشته‌اند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار