فرماندار فیروزآباد گفت: کلنگ‌زنی 32 پروژه عمرانی در این شهرستان بااعتباری افزون‌بر 20 میلیارد تومان به مناسبت دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۹ 01 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، ابراهیم استوار‌میمندی عصر امروز در مراسم تجدید میثاق با ولایت و دیدار با امام‌جمعه این شهر که با حضور مسئولان اجرایی این شهرستان برگزار شد با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر و سی‌ و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار داشت: امروز برگ زرینی در تاریخ اسلام، تشیع و جهان ورق خورده که دنیای متمدن و مدرن را زیرورو کرده و تغییر اساسی در ساختارها در جهان ایجاد شده است.
فرماندار فیروزآباد افزود: اتفاق بزرگی رخ داد که پس از سی‌ و شش سال اثرات آن در جهان نمایان‌تر از گذشته شده است. سی‌ و شش سال پیش کسی فکر نمی‌کرد که انقلاب توسط پیرمرد 70 ساله در یک کشور که در آن روزها مورد محاصره مستشاران آمریکایی و انگلیسی بود در دنیا نمایان و قدرت برتر منطقه معرفی شود.
وی اضافه کرد: در بهمن‌ماه 57، 60 هزار آمریکایی و افزون‌بر 37 هزار مستشار نظامی در این کشور حضور داشتند و هیچ کاری در این مملکت بدون اجازه آمریکا و انگلیس صورت نمی‌گرفت و هیچ تصمیمی بدون آن‌ها انجام نمی‌شد. امروز به برکت خون‌های پاک بر زمین ریخته شده و مجاهدان و رشادت‌های امام راحل به‌جایی رسیده‌ایم که در عرصه‌های مختلف علمی در جهان حرف برای گفتن داریم و درزمینه‌های علمی به‌ جایی رسیده‌ایم که استکبار تمام تلاش خود را برای جلوگیری از پیشرفت این کشور می‌کند.
استوار‌میمندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی 32 پروژه عمرانی در این شهرستان با اعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد تومان افزود: آبفا شهری، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، شبکه بهداشت و درمان، اداره برق، اداره مخابرات، شهرداری، اداره دام‌پروریو شرکت گاز ازجمله دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان هستند که پروژه‌های آن‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرماندار فیروزآباد در ادامه بیان داشت: افتتاح پایانه مسافربری شهید دکتربهادر رضوان‌طلب این شهرستان که از آرزوهای دیرینه مردم است در دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: این پایانه که از سال 89 کلنگ‌زنی شده بودجه آن از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان فارس فراهم و با اعتباری بالغ‌بر2 میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته و در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
استوار میمندی همچنین از افتتاح تالارآمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد در دهه مبارک فجر خبر و ادامه داد: تالار آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد با ظرفیت 365 نفرکه از سال 86 کلنگ‌زنی شده و اعتباراستانی بالغ‌بر 850 میلیون و 500 هزار تومان در دهه فجر افتتاح خواهد شد. رئیس شورای اداری فیروزآباد با اشاره به اینکه ازجمله پروژه‌های بسیار مهم که در این شهرستان احداث و افتتاح می‌شود بلوار نیایش با اعتبار یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان، احداث ساختمان اداری شهرک صنعتی با اعتبار 300 میلیون تومان، کلنگ‌زنی فاز دوم بوستان یاس و نرگس با اعتبار 2 میلیارد تومان، کلنگ‌زنی پارک روبه‌روی آتش‌نشانی با اعتبار 500 میلیون تومان است.
وی از برگزاری بیش از 100 برنامه فرهنگی و عمرانی در این شهرستان در دهه فجر سال جاری خبر داد. فرماندار فیروزآباد در پایان سخنان خود افزود: در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه، پیشرفت و تعالی همه‌جانبه در سطح این شهرستان و رفع محرومیت‌های موجود در برخی نقاط ان خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار