دانشجو معلمان تربیت معلم شهید دستغیب یاسوج پس از گذشت 23 سال از دوران تحصیل به مناسبت هفته معلم گرد هم آمدند و هفته معلم را گرامی داشتند.
کد خبر: ۲۲۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 07 May 2016
به گزارش فارس، عصر دیروز و پس از گذشت 23 سال تعدادی از دانشجویان تربیت معلم شهید دستغیب یاسوج که اکنون معلمانی با تجربه محسوب می‌شوند به مناسبت هفته معلم گرد هم آمدند تا پس از گذشت بیش از دو دهه خاطرات دوران تربیت معلم خود را تجدید کرده و هفته معلم را گرامی بدارند.

این جشن هفته معلم که در منطقه جوخانه سرفاریاب برگزار شد دانشجو معلمانی که در آن سال‌ها در کنار یکدیگر تحصیل می‌کردند پس از گذشت سال‌ها با کوله باری از تجربه گرد هم آمدند تا تجربیات این همه سال معلمی را برای یکدیگر بازگو کنند.

در حاشیه این آیین، سید نظام مرادی معاون آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد که خود از دانشجو معلمان تربیت معلم شهید دستغیب محسوب می‌شود اظهار کرد: باید این هفته را به بهترین نحو پاس بداریم و معلمان خود را با بهترین جشن‌ها و برنامه‌ها مورد تجلیل قرار دهیم.

وی بیان این که برگزاری چنین برنامه‌های موجب همبستگی جامعه فرهنگیان خواهد شد، افزود: یکی از بهترین نتایج چنین برنامه‌هایی تبادل تجربیات معلمان است که می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات در دو حوزه تعلیم و تربیت باشد.

در این مراسم یکی از سرپرستان آن زمان تربیت معلم شهید دستغیب به پاس زحمات گذشته مورد تجلیل قرار گرفت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار