مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چرام خبر داد:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان چرام گفت: یکی از اقدامات حمایتی کمیته امداد تلاش در راستای مهاجرت معکوس مددجویانی است که به دلایل مختلف روستاهای محل سکونت خود را ترک کرده اند.
کد خبر: ۲۲۷۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 10 May 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کمیته امداد چرام یاد آور شد: در شهرستان چرام دو هزار و 566 خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد بهرمند می شوند.
وی همچنین از مهاجرت 17 مددجوی شهری تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان به روستاها خبر داد و گفت: یکی از اقدامات حمایتی کمیته امداد تلاش در راستای مهاجرت معکوس مددجویانی است که به دلایل مختلف روستاهای محل سکونت خود را ترک کرده و به حاشیه نشینی در شهرها روی آورده اند.
مظاهری اظهار کرد: در این زمینه با مشاوره های حضوری با این خانواده ها بیش از 17 خانوار به روستاها برگردانده شد و متناسب با وضعیت خانواده ها مواردی از جمله وام خودکفایی ، احداث مسکن نیز به عنوان بسته ی تشویقی برای آنان تصویب شد.
مهاجرت معکوس 17 خانواده مددجو به روستا  با تمهیدات کمیته امداد چرام
علی حسن مظاهری ضمن اشاره به اهمیت بهداشت وسلامت مددجویان تحت حمایت، گفت: به منظور ارتقاء شاخص بهداشت افراد تحت حمایت،در اردیبهشت ماه سال جاری 635 بسته سبد کالای بهداشتی بین مددجویان شهرستان توزیع شد.
وی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به خانواده های تحت حمایت یکی از مهمترین برنامه های این نهاد است، افزود: اعتبار هزینه شده برای این سبدهای بهداشتی 87 میلیون ریال می باشد.
مظاهری با اشاره به اینکه ارائه خدمت بهداشتی، در روند زندگی و سلامت خانواده های تحت حمایت ،تاثیر بسزایی دارد، تصریح کرد: سرمایه اصلی کمیته امداد افزایش اعتماد عمومی است و از این رو این نهاد با همه ادارات و موسسات و خیرین شهرستان، برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان تعامل مناسب دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار