کد خبر: ۲۲۸۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹ 12 May 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، موسی شهرکی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان، اظهار داشت: از تاریخ پنج شعبان تا 15 شعبان دهه مهدویت نامگذاری شده که امسال این ایام مصادف شده با سالروز آزاد سازی خرمشهر که این تقارن برکات فراوانی را به دنبال خواهد داست.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعد(عج) در سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری دوره امام شناسی و رفع شبهات راجع به امامت از تاریخ 21 اردیبهشت ماه در کنارک آعاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

این مسؤول بیان کرد: برگزاری جشن میلاد و پایان سال تحصیلی موسسه قرآن و عترت، دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، برگزاری همایش کرسی تلاوت قران، برگزاری همایش پیاده روی طلیعه داران ظهور ویژه بانوان، همایش مهدی باوران نونهال، همایش تجلیل از مهدی یاران، همایش دوچرخه سواری، افتتاح نمایشگاه کودکان و نوجوانان با موضوع انتظار از برنامه‎های این دهه است.

وی به حضور مدیرعامل بنیاد مهدویت کشور در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش بانوان منتظر، برگزاری همایش رزمندگان منتظران واقعی و مراسم محوری نیمه شعبان نیز از مهم‎ترین برنامه‎هایی است که با حضور وی برگزار می‌شود.

شهرکی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف اصلی منتظران کسب معرفت است گفت: بیشتر برنامه‎های امسال جنبه معرفتی دارد و امیدواریم این برنامه‎ها در راستای ارتقای معرفت منتظران موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار