شهردار منطقه 8 با اشاره به افتتاح 16 پروژه عمرانی تا پایان شهریور ماه سال جاری در شرق تهران، اظهار داشت: تعدادی از این پروژه ها کارکرد فرا محله ای و فرا منطقه ای دارند.
کد خبر: ۲۲۹۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 14 May 2016
بهمن نوری در دیدار با نمازگزاران مسجد  سید الشهدا (محله مدائن) که با همراهی دنیا مالی عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیران ارشد منطقه برگزار شد؛ ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و اعیاد شعبانیه افزود:مجموعه ورزشی آزادگان با 11000 متر مربع، مجموعه ورزشی نارمک و... از جمله پروژه های قابل افتتاح در شش ماهه اول سال جاری است.

شهردار منطقه 8 با تاکید بر افزایش فضای سبز در شرق تهران عنوان داشت:  بر همین اساس در سال گذشته فضای سبز، صد هزار متر مربع با کاهش متراکم درختان غیر مثمر در عرصه چمن کاری ها  نسبت به سال 93 ارتقاء یافته است.

مهندس نوری به آمار کاهش تصادفات منجر به فوت در سطح محدوده اشاره کرد و افزود: در سال (93) آمار تصادفات منتج به فوت 12 نفر بود؛ که این آمار در سال 94 به 7 نفر تقلیل پیدا کرد؛ و این امر نشان دهنده بهبود رفتار های ترافیکی شهروندان است.

وی با اشاره به پرداخت عوارض پایدار گفت: در حال حاضر 90 در صد این عوارض با همراهی شهروندان ساکن منطقه 8، محقق شده است.

شهردار منطقه 8 با تاکید بر تعامل بیش از پیش با ائمه جماعات،شورایاران و شهروندان فهیم منطقه افزود: مدیریت شهری خود را پاسخگوی مطالبات شهروندان می داند و مردم می توانند در اجرای طرح برنامه ها، مدیران شهری را حمایت و یاری کنند.

 وی به کاهش پیام های مردمی در سامانه 137 اشاره کرد و افزود: در سال (94) 23 در صد کاهش پیام در این سامانه داشته ایم.

مهندس نوری در ادامه با اشاره به اهمیت تفکیک پسماند تصریح کرد: منطقه 8 جزء سه منطقه برتری است که مرکز تفکیک مکانیزه زباله دارد.

شهردار منطقه 8 با تاکید بر ترویج فرهنگ بازیافت بیش از پیش و بهره مندی از کمک علماءدر این زمینه افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از اسراف و دور ریزی نان خشک، فرهنگ سازی تفکیک پسماند، میتواند در اذهان عموم شهروندان نهادینه شود.

  گفتنی است؛ در این دیدار نمازگزاران با دنیا مالی عضو شورای شهر، شهردار منطقه، معاونان و مدیران به صورت رو در رو گفتگو کردند و مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار