کد خبر: ۲۳۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 23 May 2016

به گزارش تابناک یزد،نماینده مردم مهریز در مجلس نهم با اشاره به ضروت پیگیری پروژه ها و طرح های نیمه تمام استان یزد توسط نمایندگان جدید استان در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری با منتخبین مردم در مجلس دهم مهمترین راهکار توسعه استان است.

"حجت الاسلام دخیل عباس زارع زاده" در آخرین نشست خبری خود با جمعی از اصحاب رسانه استان یزد، اظهار کرد: ایجاد ارتباط بین مردم، مسئولان و پیگیری عقب ماندگی­های حوزه انتخابیه مهریز از جمله ملاک های اولویت های جدی مردم پنج شهرستان،‌ مهریز،‌ بافق،‌ بهاباد،‌ ابرکوه و خاتم است.

وی ایجاد ارتباط قوی و مستمر با وزیران دولت دهم و یازدهم را از جمله ویژگی های دوره نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی دانست و بیان کرد: همراهی مسئولان و مدیران اجرایی با برنامه های نمایندگان مجلس، نقش مهمی در توسعه شهر و استان ایفا می کند.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس نهم واگذاری معادن این حوزه انتخابیه به افراد غیر بومی و عدم ایجاد اشتغال برای جوانان بومی را، از جمله مشکلات پنج شهرستان مردم مهریز،‌ بافق، بهاباد،‌ ابرکوه و خاتم عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از مهریزی های صاحب سرمایه آمادگی خود را برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در معادن پنج شهرستان حوزه انتخابیه مهریز اعلام کرده اند.

وی با اشاره به ظرفیت های صنعتی و اشتغالزایی این شهرستان تصریح کرد:‌ متأسفانه کارخانجات مستقر در این حوزه انتخابیه به جز آلودگی،‌ هیچ فایده ای برای مردم و جوانان شهرستان های مهریز،‌ بافق،‌ بهاباد،‌ ابرکوه و خاتم نداشته است.

زارع زاده پیگیری مصوبات و پروژه­ها و طرح های نیمه تمام حوزه انتخابیه مهریز را از جمله مهمترین وظایف نماینده جدید این حوزه انتخابیه دانست و خاطرنشان کرد: همکاری با محمدرضا صباغیان منتخب مردم شهرستان های مهریز،‌ بافق،‌ بهاباد،‌ ابرکوه و خاتم،‌ از جمله مهمترین راهکارهای توسعه ای این حوزه انتخابیه است.

 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار