کد خبر: ۲۳۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 31 May 2016



فرماندار خرم آباد از خاموش بودن تنها پله برقی این شهر که در میدان امام حسین (ع) نصب شده انتقاد کرد.

حبیب الله خجسته پور روز سه شنبه در جلسه مناسب سازی شهرستان خرم آباد گفت: با توجه به هزینه بالای نصب پله برقی در پل هوایی میدان امام حسین(ع) و تردد زیاد عابرین پیاده خاموش بودن آن قابل قبول نیست.
وی با تاکید براینکه در حوزه خدمات شهری برخی کاستی ها از سوی شهرداران مناطق قابل قبول نیست افزود: در مورد پیاده روسازی واجرای طرح های خدمات شهری علاوه بر رعایت اصول کاری و نظارت در تمام مراحل کار ، استفاده از مصالح مناسب را نیز باید در نظر گرفت.
فرماندار شهرستان خرم آباد بیان کرد: بسیاری از کارهای خوبی که در حوزه شهری انجام می شود به دلیل نبود نظارت در تمام مراحل ساخت وساز و صدور پروانه پایان کار ، آنگونه که انتظار می رود مردم از آنها بهره مند نمی شوند.
خجسته پور با بیان اینکه در کمیسیون ماده 100 شهرداری خرم آباد احکام صادره زیادی وجود دارد اضافه کرد: احکام این کمیسیون در حکم مقام قضایی بوده ولی این تعداد احکام صادره هنوز از سوی شهرداری خرم آباد به مرحله اجرا نرسیده است.
وی اضافه کرد: رای کلی فساد آور است و نمی شود از دستگاه قضایی تقاضای حکم کلی را نمود ولی براساس قوانین شهری می توان در هر مرحله از ورود و تعرض به معابر شهری جلوگیری کرد.
مدیر بهزیستی شهرستان خرم آباد نیز در این جلسه گفت: شهر خرم آباد از لحاظ برگزاری جلسات مناسب سازی در رتبه اول و در مرحله اقدام در این حوزه در رتبه های آخر شهرهای کشور قرار دارد.
حجت الله حق نظری اظهار داشت : اقدام در حوزه مناسب سازی شهرستان خرم آباد نیاز مند عزم جدی مسئولان دستگا های اجرایی و نظارت دقیق بر روند مصوبات این جلسات است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار