کد خبر: ۲۳۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 02 June 2016
شایعاتی که همواره دور ساختمان اول استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌چرخد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، این روزها بعد از انتخابات مجلس دهم همواره شایعاتی مبنی بر تغییر مردان اول استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌چرخد، هر چند شایعه رفتن مجید محنایی در نهایت به واقعیت نپیوست ولی گاهاً برخی از حرف‌های که به گوش می‌رسد در حال اتفاق بود که سرانجام بی‌نتیجه می‌ماند.
fatah

بنابر این گزارش، برخی از سایت‌ها بدون ذکر منبع نوشته‌اند، عبدالرحیم رحیمی گزینه پست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد است و قرار است که وی جایگزین فتاح محمدی شود.

همچنین این سایت‌ها نوشته‌اند؛ شنیده‌ها حکایت از آن دارد که فتاح محمدی نیز گزینه استانداری یکی از استان‌های همجوار است، از مدت‌های پیش در محافل سیاسی بحث‌های زیادی پیرامون این موضوع بوده است، پیش از این در محافل سیاسی بحث از انتخابات فتاح محمدی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده است، فتاح محمدی سابقه فرمانداری گچساران را در دولت اصلاحات دارد که پس از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید در حالی که یکی از گزینه‌های استانداری بود به معاونت سیاسی و امنیتی منصوب شد.
همچنین به نقل از این سایت‌ها نوشته شد پاییز گذشته نیز بار دیگر به عنوان گزینه استانداری مطرح شد که با مخالفت برخی از اصلاح طلبان استان روبرو گشت و با حمایت جمعی از اصلاح طلبان رفتن خادمی از استانداری منتفی گشت، اینک بار دیگر در محافل بحث از رفتن فتاح محمدی و انتصاب وی به عنوان استاندار یکی از استان ها همجوار شدت گرفته است.
عبدالرحیم رحیمی فرماندار فعلی گچساران به عنوان گزینه احتمالی فتاح مطرح شده است، باید دید آیا این شایعات به واقعیت می‌پیوندند.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمود داربام سرپرست روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز این شایعات را تکذیب کرد و گفت: هر گونه تغییری در استانداری کهگیلویه و بویراحمد شایعه و تکذیب می‌شود.
داربام در ادامه تصریح کرد: این شایعات تکذیب می‌شود و فعلاً هیچگونه تغییری در استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق نمی‌افتد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار