کد خبر: ۲۳۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 02 June 2016
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) تکریم ولایت است، گفت: صیانت از ولایت فقیه از وظایف مجلس خبرگان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در مسجد صاحب‌الزمان شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری مراسم ارتحال امام تکریم ولایت است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آیه‌ای در قرآن کریه به‌نام ولایت وجود دارد که در آن چارچوب ولایت تبیین شده است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه ادامه ولایت خداوند است، افزود: ولایت فقیه ولایت خداوند، پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است که تبعیت از ولایت فقیه موجب سربلندی مردم در جامعه می‌شود.

فرحانی با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های افراد ولایت‌مدار افزود: امام خمینی علمدار ولایت عصر حاضر است و ایستادگی در برابر کفر و ستم از خصوصیات برجسته و بارز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان بیان کرد: روزی که رژیم شاه مردم را در 15 خرداد به گلوله بست و در مدرسه فیضیه قم طلاب ما را به شهادت رساند امام خمینی(ره) در مقابل طاغوت ایستادند و به یاری خداوند و همراهی مردم انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

وی ارتباط عمیق با خداوند و اعتماد و محبت نسبت به خداوند را از ویژگی افراد ولایت‌مدار دانست و افزود: مردم ولایتمدار انقلاب اسلامی علاوه بر ایستادگی در برابر رژیم طاغوت در حوادث بعد از پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی به رهبری امام خمینی ایستادگی کردند و پیروز شدند.

فرحانی با اشاره به اینکه دشمن بعد از ناکامی در جنگ نظامی به دنبال راه‌اندازی جنگ نرم است، افزود: برای مقابله با جنگ نرم نیازمند حوزه علمیه و دانشگاه ولایت‌مدار هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خارج شدن از چارچوب ولایت را منتهی به شکست دانست و افزود: راز پیروزی و موفقیت ولایتمداری و پیروی از ولایت فقیه است.

وی بر لزوم صیانت از ولایت فقیه تأکید کرد و یادآور شد: صیانت از ولایت فقیه و ولایت‌مداری از وظایف اصلی مجلس خبرگان است و در دیدار اخیر اعضای مجلس پنجم با مقام معظم رهبری بر این امر تأکید شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار