مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد استان گفت:از ابتدای سال گذشته تاکنون دو هزار و 617 طرح اشتغال زا از محل اعتبارات بانکی و امدادی برای مددجویان کمیته امداداستان ایجاد شده است.
کد خبر: ۲۴۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 07 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ،فرید محبی این موضوع را در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، گفت و ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، افزود: امید است از ظرفیت های این ماه نهایت بهره را برده و آن را توشه ای برای آخرت خود سازیم.
وی با اشاره به اینکه در راستاي رسيدگي به وضعیت جامعه تحت حمايت اين نهاد، توانمند سازي مددجويان و توسعه مشارکت هاي مردمي از جمله رويکردهاي مهم اين نهاد مقدس است، بیان کرد: اشتغال در کمیته امداد جایگاه خوبی پیدا کرده و این نهاد در تلاش است با استفاده از ظرفیت های خود و حمایت سایر دستگاهها، زمینه اشتغال همه خانواده های تحت حمایت را فراهم کند.
محبی به ایجاد مشاغل خرد برای مددجویان اشاره کرد و افزود: تنها راه کم کردن آمار مددجویی با توجه به اینکه 14 درصد جمعیت استان تحت حمایت و عده ای هم پشت نوبت هستند، این است که از محل ایجاد اشتغال خروجی فعالی داشته باشیم و افراد جدید را جایگزین کنیم.
وی با تاکید بر این که 5 درصد از منابع بانکی در طرح های دانش بنیان سرمایه گذاری و تا 25 درصد هم در راستای تولید مواد غذایی می باشد، تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته تاکنون تعداد دو هزار و 617 طرح اشتغال از محل اعتبارات بانکی و امدادی برای مددجویان این نهاد اجرایی شده است.
محبی اعتبار هزینه شده در این خصوص را 267 میلیارد ریال عنوان کرد و خواهان همکاری و تعامل بیشتر شرکت شهرک های صنعتی در جذب و کمک به اشتغال به کار مددجویان تحت حمایت این نهاد شد و اضافه کرد: همه باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات بخصوص در حوزه اشتغال را حل و فصل کنیم.
ایجاد دوهزارو600طرح اشتغال زا از محا اعتبارات بانکی و امدادی
مدیرعامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان در این دیدار گفت: نیاز است از همه ظرفیت ها بهره بگیریم و امضاء تفاهم نامه همکاری می تواند چراغ راهی برای خدمت رسانی بهتر و مطلوبتر و همکاری بیشتر برای ما باشد.
سهراب بنام با اشاره به اینکه در امر سرمایه گذرای و کمک به واحدهای تولیدی، حمایت از صنایع و بنگاههای کوچک بحث عمده اشتغال است، افزود: درخصوص کاریابی مددجویان، در بحث خوشه دست بافته ها کمیته امداد می تواند پشتیبان خوبی برای خوشه ها که بافنده های فرش و غیره هستند باشد و ما هم می توانیم حمایت کنیم.
بنام با بیان اینکه توسعه خوشه دست بافته ها در دستور کار ما قرار دارد، بیان کرد: خوشه ساماندهی امورات اجرایی را دنبال می کند و امسال 300 میلیون تومان برای خوشه درنظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه خدمت کردن به قشر محروم افتخار است ،تأکید کرد: این شرکت در بحث تخصیص و و اگذاری زمین در امامزاده جعفر و امیرآباد، استقرار عوامل کاریابی در شهرک صنعتی فرودگاه و در بحث تعاونی زنان هر کاری که در توان داشته باشند برای نیازمندان انجام می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار