رئیس دانشگاه علوم پزشکی قول مساعدت در جذب نیروی تخصصی را داده‌ که در همین زمینه تعدادی پرستار به صورت شرکتی در بیمارستان‌ها شروع به کار کرده‌اند.
کد خبر: ۲۴۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷ 11 June 2016
رئیس نظام پرستاری همدان از پرداخت کارانه و اضافه کار پرستاران همدان در ماه‌های آینده خبر داد.

به گزارش فارس، هادی زرینی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص پرداخت مطالبات پرستاران اظهار کرد: نظام پرستاری همدان طی چند ماه گذشته جلسات متعددی با مسؤولان درمانی استان در راستای پیگیری حقوق و مطالبات گروه پرستاری در استان داشته است.

وی با بیان اینکه در این جلسه مشکلات پرستاران در راستای اصلاح «طرح مبتنی بر عملکرد» مطرح شد، گفت: طی برگزاری جلسه اخیر با ریاست دانشگاه علوم پزشکی، مهمترین مطالبات پرستاری مطرح شد و وی نیز قول پرداخت کارانه و اضافه کار را به صورت جداگانه در ماه‌های آینده را داد.

رئیس نظام پرستاری همدان با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و افزایش حجم کاری گروه پرستاری، خاطرنشان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی قول مساعدت در جذب نیروی تخصصی را داده‌ که در همین زمینه تعدادی پرستار به صورت شرکتی در بیمارستان‌ها شروع به کار کرده‌اند.

وی گفت: قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری مصوب سال 86 مجلس، متاسفانه هنوز به مرحله اجرا درنیامده در حالی که اجرای این قانون به منظور هویت‌بخشی به حرفه پرستاری و افزایش کیفیت خدمات درمانی به مردم الزامی است.

زرینی افزود: نظام پرستاری همدان آمادگی خود را به منظور ارائه برنامه علمی و مناسب در راستای اجرای این قانون با حمایت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و معاونت درمان اعلام کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار