در نشست ستاد مقاومتی مطرح شد:
در حین ارائه طرح ها توسط مسئولین ، استاندار به برخی از آمار و ارقام و حتی شیوه نگارش طرح ها ایراداتی گرفت و از مدیران خواست که در تهیه این طرح ها دقت بیشتری به کار ببرند
کد خبر: ۲۵۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶ 29 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،در نشست ستاد مقاومتی استان که به ریاست دکتر خادمی برگزار شد،دستگاه های مختلف استانی طرح هایی را به عنوان طرح پیشنهادی در راستای اقتصاد مقاومتی ،مطرح کردند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دستور کار این نشست را ارائه طرح های 10 دستگاه از دستگاه های متولی اقتصاد مقاومتی بیان کرد و افزود : طرح های ارائه شده پس از بررسی و تایید در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان به ستاد کشوری ارسال می شود.
در این نشست چه طرح هایی ارائه شد؟
دستگاه هایی در این نشست به ارائه طرح های کارشناسی شده خود پرداختند.
یکی از نهاد هایی که به ارائه طرح های خود پرداخت ،جهاد کشاورزی بود. گوهرکانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی یکی از طرح های دستگاه تحت مدیریت خود را خودکفایی در تولید گندم بیان کرد و از لازمه های رسیدن به هدف پیش بینی شده را استفاده از بذر اصلاح شده عنوان کرد.
در حوزه اداره تعاون هم تاسیس تعاونی هایی در شهرستان ها ، توسعه و ارتقاء ایمنی محیط کار و توسعه تعاونی ها ،ساماندهی کار جویان مطرح شد.
از دیگر پروژه ها می توان به:تهیه برنامه سالانه منابع آب سد کوثر،طرح های تغذیه مصنوعی در استان، پروژه های گند زدایی منابع آبی ، جلوگیری از هدر روی آب با نصب کنتور هوشمند،ایجاد پایانه صادراتی و ....اشاره کرد.
مدیرانی که کپی پیست می کنند!
در حین ارائه طرح ها توسط مسئولین ، استاندار به برخی از آمار و ارقام و حتی شیوه نگارش طرح ها ایراداتی گرفت و از مدیران خواست که در تهیه این طرح ها دقت بیشتری به کار ببرند.
در غیر کارشناسی بودن برخی طرح ها همین بس که استاندار مجبور به استفاده از واژه کپی پیست برای برخی ارقام و آمار موجود در جزئیات پروژه ها شد.
از نظر استاندار عدم توجه کافی از طرف مسئولین در جلسات گذشته اقتصاد مقاومتی و ارائه آمار اشتباه به کارشناسان خود احتمال این اشتباهات در آمار نهایی موجود در پروژه ها بوده است.
خادمی به مدیرانی که این اشتباهات را تکرار کنند هشدار داد و گفت: اگر چنین آمارهای اشتباهی تکرار شود مدیران دستگاه‌ها جریمه خواهند شد.
ضمنا در جلسه امروز هم برخی مدیران حضور نداشتند که استاندار وقتی پیگیر دلیل این عدم حضور می شد با پاسخ های ضد و نقیضی مواجه می شد که در این خصوص هم تذکر لازم را به دستگاه های مربوطه می داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار