معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به عنوان میثاق ملی و دینی باید محور اقدامات قرار گیرد، گفت: همت همگانی در این عرصه ضروری است.
کد خبر: ۲۵۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲ 29 June 2016
 معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به عنوان میثاق ملی و دینی باید محور اقدامات قرار گیرد، گفت: همت همگانی در این عرصه ضروری است.

به گزارش مهر، رضا قیاسی ظهر چهارشنبه در مراسم معارفه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان همدان با بیان اینکه شهید بهشتی از ارکان انقلاب بود و دنیا را به خوبی می‌شناخت، گفت: شهیدبهشتی با نگاه عمیق به مبانی دینی در کنار امام(ره) حضور داشت.

وی با اشاره به وجود ۱۶ هزار شهید ترور از اقشار مختلف جامعه در کشور، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس سرمایه‌های مومن به انقلاب به خیل شهدا پیوستند و با وجود اتحاد دنیا برای ضربه زدن به انقلاب، دشمنان برابر انقلاب اسلامی سر تعظیم فرود آوردند.

قیاسی با تاکید بر اینکه رهبری های مقام معظم رهبری، صدای انقلاب را به خوبی در جهان طنین‌انداز کرده است، گفت: استکبار جهانی تلاش می کند دنیا را در مقابل ایران قرار دهد اما جمهوری اسلامی ایران راهش را مقتدرانه می‌پیماید.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان به تلاش دنیا برای ایجاد مانع برابر جمهوری اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه در حوزه اقتصادی با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری مسیر شکست مسدود شد، گفت: ایران از قدرت‌های برتر دنیا و امن‌ترین کشور منطقه است.

قیاسی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی به عنوان میثاق ملی و دینی باید محور اقدامات قرار گیرد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی کشور را مستقل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استکبار به دنبال رواج ایران‌هراسی در دنیا بود و ایجاد داعش نیز برای ترویج اسلام‌هراسی دنبال شد، افزود: ایران با تمام ملت‌ها به جز رژیم اشغالگر قدس و استکبارگران تعامل خواهد داشت.

معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار همدان به خودکفایی ایران در تولید گندم اشاره کرد و با بیان اینکه توان صادرات این محصول را نیز داریم، گفت: رسیدن به خودکفایی گندم حاصل تلاش مرکز تحقیقات کشاورزی بوده است.

در این مراسم از خدمات سید حسین صباغ‌پور پس از حدود ۸ سال مسئولیت در مرکز تحقیقات کشاورزی استان همدان تقدیر و قاسم اسدیان به این سمت منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار