تابناک کهگیلویه و بویر احمد
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تمهيدات ويژه ترافيكي روز جهاني قدس در این شهر را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۵۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸ 29 June 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "علی کرم بازیان " در اين رابطه افزود: با توجه به راهپيمايي روز جهاني قدس ، براي افزايش ايمني ، ايجاد کشش و تسهيل در امر عبور ومرور وسايل نقليه و رفت و آمد شهروندان در روز راهپيمايي محدوديت هاي ترافيکي روز جمعه در مرکز شهرستان گچساران اعمال خواهد شد.
وي افزود: از ساعت 6 صبح روز جمعه تا پايان مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس ، طرح محدوديت هاي ترافيکي در مسير هاي تعيين شده برقرار است.
این مقام مسئول بيان داشت: توقف و تردد همه وسائط نقليه از ساعت شروع مراسم در خيابان هاي منتهي به محل برگزاري مراسم راهپيمايي ممنوع است.
این مقام انتظامی در رابطه با محدوديت هاي ترافيکي شهر دوگنبدان در مسيرهاي راهپيمايي تصريح کرد: در اجراي اين طرح که از حد فاصل مسجد شهیدان و در نهایت مصلی شهر دوگنبدان ادامه خواهد داشت و کوچه هاي فرعي و تقاطع هايي که در اين مسير وجود دارند محدوديت ترافيکي اعمال مي شود.
سرهنگ " بازیان " اظهار داشت: در طرح محدوديت هاي ترافيکي مراسم راهپيمايي روز جهاني قدس ، توقف تا فاصله 25 متري مسيرهاي تعيين شده ممنوع بوده و در صورت مشاهده ، خودروي فوق بعد از تذکر به راننده با يدک کش انتقال داده مي شود.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در ادامه از مردم شهيد پرور و انقلابي در خواست كرد تا با خدمتگزاران خود در مجموعه پلیس شهرستان گچساران همانند گذشته همكاري داشته باشند و از توقف دوبله و يا توقف هايي كه منجر به سد معبر در اطراف خیابان منتهي به "مصلي" مي شوند جدا خودداري کنند.
گزارش:سمیرا نصاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار