شهردار شهر نفت خیز دوگنبدان دیگر تمایلی به مدیریت دراین نهاد شهری را ندارد و قصد کوچ به کلانشهر تهران را دارد.
کد خبر: ۲۵۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 29 June 2016
شهردار شهر نفتخیز دوگنبدان دیگر تمایلی به مدیریت دراین نهاد شهری را ندارد و قصد کوچ به کلانشهر تهران را دارد.
بنابر این گزارش "اردلان زینل زاده” که در شهریور ۹۲ برای دومین بار شهردار دوگنبدان شد قصد ماندن در این نهاد را ندارد و به زودی جای خود را به شخص دیگری خواهد داد.
پیگیری‌ها از سه عضو شورای شهر دوگنبدان نشان می‌دهد شهردار دوگنبدان قصد ماندن در این نهاد را ندارد و بدنبال گرفتن انتقالی به وزارت کشور و یا حضور در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور است.
یکی از اعضای شورای شهر که خواست نامش فاش نشود رفتن زینل زاده را قطعی دانست و گفت: با توجه به تخصصی که در حوزه شهری از خود سراغ دارم برای بدست گرفتن سکان شهرداری کاندیدا می‌شوم.
این عضو جوان که اولین دوره عضویت خود در شورای شهر را سپری می‌کند، افزود: از لحاظ تخصص و تعهد خود را فرد اصلحی برای شهرداری دوگنبدان می دانم ولی تابع تصمیم اعضای شورای شهر خواهم بود و هر تصمیمی که همکارانم بگیرند برایم قابل احترام می‌باشد و به آن تمکین می‌کنم.
البته زینل زاده همواره بعنوان مدیری قاطع و جسور و توانمند بوده که از وی بعنوان مدیری موفق یاد شده است.
گفتنی است علیرغم اینکه اکثریت اعضای شورا موافق رفتن "زینل زاده” هستند اما توانایی استیضاح وی را بدلیل قومیتی بودن این شهر ندارند.
حال باید منتظر ماند و دید که آیا شهردار دوگنبدان تصمیم خود را برای رفتن را عملیاتی خواهد کرد یا اعضای مخالف وی در شورا مجبور خواهند بود در یکسال آخر عمر شورای چهارم این شهردار نفوذناپذیر را تحمل کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار