فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: طی سال گذشته 18روستای این شهرستان از نعمت گاز بهرمند شدند.
کد خبر: ۲۵۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 01 July 2016
به گزارش ایسنا منطقه کهگیلویه و بویراحمد علی پوزش در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه روز قدس را نماد صف بندی حق در مقابل باطل عنوان و افزود: روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز همه حکومت های اسلامی است.
وی خواستار ارائه علمکرد مدیران در جلسات شورای اداری شد و بیان کرد: نباید به خاطر مشکلی که در یک نهاد پیش می آید خدمات آن را زیر سوال برد.
فرماندار کهگیلویه عنوان کرد: با توجه به سفر هیات دولت به استان گزارشی مکتوب از همه پروژه های مهم شهرستان به استانداری ارسال شده است.
پوزش تصریح کرد: با وجود محدودیت های اعتباری، در سال گذشته 18روستای شهرستان در کمتر از یکسال گازرسانی شد.
وی با بیان اینکه از 100درصد اعتبارات کشور 21درصد به استان ها می آید و مابقی در وزارتخانه هاست گفت: متاسفانه تعامل بیشترین امری است که از آن غافل مانده ایم و ضررش به شهرستان و استان رسیده، نباید فرصت ها را از دست داد و باید با دولت تعامل برقرار کنیم.
فرماندار کهگیلویه جاده سوق - دهدشت را یادآور شد و اضافه کرد: اسم جاده خون گذاشتن رو این محور کار درستی نیست.
پوزش با بیان اینکه این پروژه دو سال است که فعال شده گفت: چرا مردم این بخش سالهای قبل که این پروژه در بلاتکلیفی رها شده بود سکوت می کردند و حرفی نمی زدند؟ این بی انصافی است که بگویند مسئولان کم کاری می کنند.
وی با بیان اینکه کارها باید با تعامل پیش برود، جاده دهدشت – چرام را خطرناک تر از محور سوق -دهدشت عنوان و تصریح کرد: کرد: پیمانکار این پروژه (سوق- دهدشت) دارد با دست خالی رو این محور کار می کند و ان شاء الله فرج حاصل می شود و نباید ناامید بود.
مدیر ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه با اشاره به فصل گرما و احتمال وقوع آتش سوزی خواستار اقدام اکیپ اطفای حریق ادارات به حوزه فرمانداری شد.
پوزش با توجه به سفر هیات دولت به استان و شهرستان ها خواستار توجه ویژه شهرداری نسبت به مبلمان شهری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار