نماینده مردم بویر احمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: استان آمادگی لازم را برای میزبانی از هیات دولت دارد .بایدتصویر و وضعیت واقعی استان را نشان دهیم.نبایددنبال پنهان کردن محرومیتها و بزرگنمایی باشیم.
کد خبر: ۲۵۴۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 01 July 2016
به گزارش سایت استان غلام محمد زارعی افزود:در سفر هیات دولت به استان اولویت اول فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است.
زارعی تاکید کرد:بیکاری جوانان، همه را رنج می دهد و بر اساس آمارهای مجلس بنده یکی از پر مراجعه ترین نمایندگان هستم که عمده درخواستها و مطالبات مراجعانم، شغلی بوده است.
زارعی ادامه داد:تقویت و سرعت دادن به رونق بخش کشاورزی جز مطالبات مهمی است که در سفر هیات دولت به دنبال آن هستیم.
وی اضافه کرد:وقتی هیات دولت به استانی سفر می کند تمام امکانات و اعتباراتش را برای حل بخشی از مشکلات آن استان متمرکز می کند.قصد داریم انتقال زندان یاسوج را نیز جز مطالبات این سفر قرار دهیم.
وی افزود: با اینکه کمیسیون امنیت نیز جز کمیسیونهای پر متقاضی بود و به بنده پیشنهاد شد در این کمیسیون حضور داشته باشم اما معتقدم این کمیسیون دردی از مردم استان کهگیلویه وبویر احمد و حوزه انتخابیه ام دوا نمی کرد چراکه درد مردم ما درد نان است پس کمیسیون صنعت و معدن را انتخاب کردم.
نماینده مردم بویر احمد و دنا در بخش دیگری یادآور شد : باید مسوولان نگاه همه جانبه و مستقل از شهرستانها به مرکز استان داشته باشند چرا که نرخ حاشیه نشینی و مهاجر پذیری در شهر یاسوج بالاست وتوسعه این شهر با منابع محدود شهرداری امکان پذیر نیست.
زارعی درباره مدیرانی که خود را منتصب به نماینده ها می دانند گفت: همه مدیران دولت هستند. همانگونه که نمایندگان برای انتخاب وزیر باید به وی رای اعتماد بدهند برای انتخاب مدیران استانی نیز صاحب رای هستند اما این دلیل نمی شود خود را منتصب به نماینده خاصی بدانند. نمایندگان علاوه بر قانونگذاری برکار دولت نظارت می کنند.
وی یادآور شد: در سطح ملی استان کهگیلویه و بویراحمد پایین ترین سهم را در مدیریت دارد. اما در 4 سال گذشته سیاست ما اینگونه بود که مدیران استانی شایسته را در سطح ملی حمایت کنیم و یا دست کم اگر راضی نبودیم هم مخالفت نکنیم.
وی درباره تغییرات مدیریتی گفت:این تغییرات بر اساس عملکرد افراد انجام می شود و هیچ گاه هم توقفی نداریم. هر وقت لازم باشد و فردی کارایی لازم را نداشته باشد،تغییر انجام می شود. اما صرفا شایستگی های افراد مد نظر است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار