کد خبر: ۲۵۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 01 July 2016

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز از آماده‌باش امدادگران مرکز فوق برای خدمات‌رسانی به راهپیمایان روز جهانی قدس در این استان خبر داد.

 

مهرداد بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهانی قدس نامگذاری و امت اسلام را به اتحاد و همدلی برابر جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی دعوت فرمودند.

 

وی افزود: از همان زمانی که امام خمینی (ره) فرمان فوق را صادر فرمودند، شاهد لبیک گفتن جهان اسلام به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در سراسر جهان هستیم.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده مردم شهرستان‌های مختلف استان البرز در راهپیمایی امروز و گرمای هوا و روزه‌دار بودن راهپیمایان، اورژانس این استان تمهیدات ویژه‌ای را برای خدمات‌رسانی به راهپیمایان در دستور کار خود قرار داده است.

 

بابایی گفت: از صبح روز جمعه تا پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تمام استان البرز نیروهای اورژانس و امدادگران مرکز فوریت‌های پزشکی در آماده‌باش بوده و آمادگی دارند تا در کمترین زمان برای خدمات‌رسانی به راهپیمایان اقدام کنند.

 

وی بیان داشت: اگر چه امروز اکثریت ماموران اورژانس البرز و خانواده‌های آنها در کنار دیگر راهپیمایان حضور دارند، 60 نفر از امدادگران اورژانس نیز به صورت برنامه‌ریزی شده و با تجهیزات کامل در نقاط مختلف مسیرهای راهپیمایی در شهرها و شهرستان‌های مختلف این استان مستقر شده‌اند.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز افزود: همچنین 24 دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل و تیم پزشکی متخصص و دو دستگاه موتورلانس نیز در کرج و دیگر شهرستان‌های استان البرز در محل تجمع راهپیمایان از شب گذشته مستقر هستند.

 

بابایی اظهار داشت: ضمن اینکه دو درمانگاه صحرایی استان البرز با تجهیزات کامل از جمله حضور دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، تیم‌های متخصص پزشکی و امدادگران در آماده‌باش قرار دارند تا در صورت نیاز به راهپیمایان خدمات‌رسانی کنند.

 

وی در پایان گفت: این آماده‌باش تا پایان مراسم راهپیمایی و همچنین تجمع راهپیمایان در استان البرز ادامه خواهد داشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار