امام جمعه چرام گفت: ملت ایران هرگز فریب طبل تو خالی استکبار را نمی‌خورد.
کد خبر: ۲۵۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 06 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نماز عید سعید فطر همزمان با سراسر کشور و با حضور اقشار مردم در مصلای چرام برگزار شد.

حجت‌الاسلام جعفر طزری در خطبه‌های نماز این عید بزرگ با بیان اینکه عید واقعی از آن کسانی است که توانستند در ماه مبارک رمضان دلشان را از آلودگی‌ها پاک ساخته و رستگار شوند، اظهار کرد: امروز برای کسانی که رستگار شده و خود را از آلودگی‌ها زدودند عید واقعی است.

امام جمعه چرام، ماه مبارک رمضان را ماه جمع‌آوری تقوا دانست و عنوان داشت: باید بتوانیم از تقوایی که در این ماه به دست آوردیم محافظت کنیم و آن را با گناهانی که در ماه مبارک رمضان فروکش کرده بود، از بین نبریم.

وی در خطبه‌ دوم نماز عید سعید فطر با اشاره به وضعیت کنونی کشورهای مسلمان و با بیان اینکه امروز در اوضاع نابه‌سامان و نگران کننده‌ای به سر می‌بریم، بیان کرد: در این شرایط اگر غفلت مسلمانان صورت گیرد باعث ضربه‌های بسیار شدید و جبران ناپذیری برای دنیای اسلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام طزری، ادامه داد: اگر به حمله‌هایی که امروز در عالم اسلام صورت می‌گیرد، نگاهی داشته باشیم، مشاهده می‌کنیم که اقدامات بسیار خطرناکی از جانب استکبار در قالب اسلام صورت می‌گیرد.

وی، افزود: این کار، ضربه‌ای بر پیکره اسلام است تا اسلام را به عنوان یک دین سراسر خشونت معرفی ‌کنند.

خطیب جمعه چرام با اشاره به اینکه در یکی از حمله‌های مهم انتحاری چند روز بیش از 200 نفر به شهادت رسیدند و 700 نفر زخمی شدند، تصریح کرد: یک گروه تروریستی که قصد داشتند در 50 نقطه پایتخت وارد شده و نا امنی و آشوب ایجاد کنند، شناسایی شدند و این اقتدار نظام اسلامی است که علیرغم همه توطئه‌هایی که در اطراف آن صورت می‌گیرد، بر همه توطئه‌ها غلبه می‌کند و این یک هشدار است.

طزری با اشاره به این مطلب که مقام معظم رهبری، وضعیت کنونی را به جنگ احزاب شبیه دانسته‌اند، گفت: در جنگ احزاب همه دست به دست هم دادند تا اسلام را در عرض یک سال ریشه‌کن کنند اما نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما نباید گول طبل تو خالی استکبار را بخوریم، متذکر شد: امروز به برکت بیداری اسلامی و به برکت انقلابی که امام راحل انجام داد، دست استکبار از منافع کشورهای اسلامی کوتاه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار