کد خبر: ۲۵۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 09 July 2016


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از کسب رتبه اول دو دانش آموز این ناحیه در مرحله دوم المپیاد های علمی دانش آموزی در کشور خبر داد.

وحید یعقوبی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با اعلام نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی 95-94 از سوی باشگاه دانش پژوهان جوان کشور دو دانش آموز از ناحیه یک کرج رتبه برتر را در این المپیاد ها به خود اختصاص دادند.

وی اظهار کرد: امیر حسین توسل در رشته فیزیک و امیر حسین ندیری در رشته رایانه در دومین مرحله المپیادهای علمی کشور حائز رتبه برتر شدند.

وی بیان کرد: برای نفرات برتر از سوی باشگاه دانش پژوهان جوان کشور از بیستم تیرماه در تهران دوره های آموزشی - تخصصی برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ادامه داد: برگزیدگان مرحله سوم المپیادهای علمی هفتگانه کشور به مسابقات جهانی اعزام می شوند.

یعقوبی بیان کرد: دانش آموزان ناحیه یک کرج در چند سال متوالی است که در المپیادهای علمی کشور به مقام برتر در رشته های مختلف هفتگانه المپیادی دست پیدا می کنند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان این ناحیه به رغم کمبود فضا و تجهیزات آموزشی - فرهنگی هر ساله با کسب رتبه های برتر در مسابقات استانی ، کشوری و جهانی به ویژه در بخش علمی - ورزشی افتخار آفرینی می کنند.

53 هزار نفر از مجموع 430 هزار نفری دانش آموزان البرزی در ناحیه یک کرج تحصیل می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار