مسؤول روابط عمومی سازمان صنعت و معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، ریز برنامه‌های وزیر صنعت در این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۵۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷ 11 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یوسف تازش مسؤول روابط عمومی و اداره اطلاع‌رسانی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزیر صنعت و معدن و تجارت دوشنبه 21 تیرماه از استان کهگیلویه و بویراحمد و تأسیسات صنعتی استان بازدید خواهد کرد.

مسؤول روابط عمومی سازمان صنعت و معدن و تجارت استان افزود: وزیر از سمت شیراز به سوی یاسوج حرکت خواهد کرد و در اولین برنامه خود از کارخانه سیمان یاسوج بازدید می‌کند.

وی بیان کرد: سپس از طریق هوایی و با بالگرد به سوی گچساران و دهدشت حرکت می‌کند و از پتروشیمی گچساران و فسفات چرام بازدید خواهد کرد.

تازش افزود: وزیر در ادامه از کارخانه آجر دهدشت بازدیدی خواهد داشت و سپس به صورت هوایی از محل احداث پتروشیمی دهدشت بازدید خواهد کرد.

این مسؤول گفت: وزیر صنعت و معدن پس از این برنامه به شهرستان بویراحمد سفر کرده و از شهرک صنعتی سقاوه و کارخانه بزرگ سیمان مارگون بازدید می‌کند.

تازش به سایر برنامه‌های وزیر در استان اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه‌های وزیر صنعت و معدن و تجارت بازدید از واحد تولیدی دنا صنعت خواهد بود.

این مسؤول بیان کرد: بعد از بازدید از واحد صنعتی دنا صنعت، وزیر از کارخانه سینره یکی از واحدهای مطرح تولید کننده مواد آرایشی و بهداشتی در منطقه نرگاه یاسوج بازدید خواهد کرد.

تازش گفت: وزیر از ساعت 20 در محل اتاق بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد به بررسی مشکلات صنعت استان خواهد پرداخت.

مسؤول روابط عمومی سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای حضور خبرنگاران در این برنامه‌ها، برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار