کد خبر: ۲۵۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 11 July 2016

ساکنان خاش خواهان لوله گذاری ویژه گاز و آب و نصب تجهیزات مخابراتی و غیره در سطح خیابانها و معابر این شهر در قبل از انجام عملیات آسفالت هستند.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، با توجه به اینکه شهرداری خاش کار زیرسازی و در آینده ای نزدیک برنامه آسفالت معابر در نقاط مختلف شهر را در دستور کار دارد ساکنان این منطقه از مسئولان شرکت گاز تقاضا دارند برای جلوگیری از خسارت به شهرداری و نیز پیشگیری از زشت شدن چهره این شهر نسبت به لوله گذاری خیابانها و معابر اقدام کنند.

با عنایت به اینکه در محله قلندرزهی ها شهرداری کاری بزرگ انجام داده و بخش وسیعی از خیابان مولوی آسفالت شده و کمتر از دو هفته از عمر آسفالت آن می گذشت متاسفانه بدون هماهنگی شهرداری کار حفاری در ابتدای خیابان مولوی توسط شرکت گاز انجام گردید و قریب به یکماه هست که همین کار تخریبی همچنان برروی زمین مانده و این امر در حالی صورت پذیرفته که این شرکت برای عملیات لوله گذاری سه ماه وقت داشت زیرا در این مدت شهرداری کارهای زیرسازی را در این نقطه انجام می داد.

هم اینک کار زیرسازی و آماده سازی برای آسفالت در محله ولی آباد خاش توسط شهرداری انجام می باشد لذا از دوستان مجموعه شرکت گاز انتظار می رود با اجرای سریع پروژه ها از تخریب معابر جلوگیری نمایند.

متاسفانه شنیده می شود شرکت گاز با بهانه کردن اینکه اعتبار ندارد از اجرای پروژه لوله گذاری گاز در محله ولی آباد و نقاط دیگر شهر خاش امتناع می ورزد.

بحث گاز رسانی به شهر خاش و انجام عملیات لوله گذاری معابر را اخیرا نماینده مردم خاش در مجلس و فرماندار خاش متذکر شده اند لذا مردم اجرای پروژه را انتظار می کشند.

عبدالمجید تمندانی شهردار خاش با اشاره به اینکه سال نود و پنج بعنوان سال نهضت آسفالت نامگذاری شده و 1200 تن قیر برای آسفالت معابر خریداری و تامین شده است اظهار کرد: از دستگاههای حفار انتظار داریم از طریق مدیران خود به فکر جذب اعتبارات لازم جهت رفع مشکلات خود باشند زیرا تا چهار سال حق حفاری را در سطح شهر خاش بعد از انجام آسفالت را نمی دهیم.

وی به ادارات آب، مخابرات و شرکت گاز توصیه کرد با شهرداری تعامل لازم را داشته باشند تا در مسیر خدمات دهی به شهروندان مشکلات رفع گردند .

به گفته شهردار خاش انجام حفاریها علاوه بر اینکه چهره شهر را زشت و بد منظر می کند خسارتهای زیادی را برای شهر و شهروندان به دنبال دارد.

متاسفانه بر اثر وجود برخی ناهماهنگی ها و نیز مشکلات مالی، دستگاههای حفار بعد از اتمام کار آسفالت اقدام به تخریب معابر می نمایند که این موضوع برای شهرداری خاش خسارت زا است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار