همایش عفاف وحجاب با حضور مسئولین، صدا و سیمای شهرستان و جمع کثیری از زنان و دختران مددجوی تحت حمایت، با موضوع زن، حجاب، اقتصاد و به جهت ترویج و ارتقاء فرهنگ عفاف وحجاب در مسجد امام علی (ع) شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۶۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸ 16 July 2016
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، در این همایش مسئول شبکه نیکوکاری شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد خوب کمیته امداد در عرصه های مختلف خدمتگزاری، اظهار داشت : حجاب برای
زنان همانند دژ محکمی است که از نامحرم محفوظ بمانند و زنان ما باید با الگوبرداری از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) در سخت ترین شرایط زمانه نسبت به حفظ حجاب و ارزش گزاری به امر عفاف همت گمارند.
با بیان اینکه گوهر و زینت زن در پاکدامنی و حفظ حجاب و پوشش مناسب وحفظ خود از دید نامحرمان است، یادآور شد : امروز استکبار جهانی و غرب در صدد هستند که با شیوه ها و ابزار گوناگون از جمله رسانه ها، ماهواره ها، فیلم ها، لباس و ... مسلمانان را از اصالت و هویت دینی خود دور کنند و فرهنگ بی بندباری را در جوامع رواج دهند و بر ماست که با زیرکی و هوشیاری کامل مانع از اجرای برنامه ها و نقشه های شوم آنها شویم.
در ادامه مدیر کمیته امداد شهرستان چرام گفت: بسیار مفتخریم که کمیته امداد امام (ره) از بهترین نهاد ها در امر ترویج و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در بین مددجویان است.
علی حسن مظاهری خاطر نشان کرد : کمیته امداد امام نهادی است که از آغازین روزهای انقلاب خدمات مختلف و مناسبی را بخصوص برای نیازمندان در جامعه ارائه کرده است.
وی گسترش و تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف در بین مددجویان را یکی از بهترین و با ارزش ترین خدمات ارائه شده از سوی این نهاد دانست و افزود: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام یکی از رسالتهای کمیته امداد پاسداری و زنده نگه داشتن ارزشهای اسلامی است.
در پایان از 15 نفر از دختران تحت حمایت این نهاد که چادر را به عنوان حجاب برتر انتخاب کرده اند با اهداء هدایایی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار