سرهنگ خسروی:
تابناک: رئيس پليس آگاهی استان اصفهان گفت: اعضای باندی كه با ارسال پيامك های جعلی به نام يكی از شركت های اپراتور تلفن همراه افراد را به كنار دستگاه عابر بانك می کشاندند دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵ 21 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی اصفهان، سرهنگ ستار خسروی گفت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر كلاهبرداري از آنها به صورت پيامكي، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران اين فرماندهي قرار گرفت.

وی افزود: تحقيقات گسترده اي در اين زمينه آغاز و مشخص شد اين كلاهبرداري توسط يك باند حرفه اي در حال انجام است.

وي خاطر نشان كرد: با انجام يك سري اقدامات تخصصي و علمي رد پاي دو متهم زن اين باند شناسايي و در يك عمليات ويژه دستگير و با اعترافات صريح آنها نسبت به دستگيري سه متهم ديگر اين باند نيز اقدام شد.

خسروي با اشاره به اينكه متهمان به ۱۴ فقره كلاهبرداري به مبلغ ۵۰۰ميليون ريال در اصفهان اعتراف كردند گفت: از اين باند تعداد ۲۷۲ خط تلفن همراه،۲۰ دستگاه گوشي تلفن همراه و ۱۹۱ شماره حساب مورد استفاده در كلاهبرداري از شهروندان در كل كشور كشف شده است.

وی با بيان اينكه دونفر از اعضاي اين باند زن و سه نفر مرد و اهل و ساكن تهران هستند تصريح كرد: متهمان پس از دريافت وجوه اقدام به پولشويي و خريد سكه و موبايل مي كردند.

سرهنگ خسروی ادامه داد: دو نفر از متهمان علاوه بر اين با شگردهاي خاص اقدام به دريافت كارت هاي بانكي از معتادان و كارتن خواب هاي استان تهران نيز مي كردند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به كلاهبرداري اعضاي اين باند در اكثر استان ها و شهرستان هاي كشور از كساني كه به اين شيوه مورد كلاهبرداري قرار گرفته اند درخواست می شود برای شكايت به پليس آگاهي استان اصفهان مراجعه كنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار