نخستین نمایشگاه منطقه‌ای مشارکت بانوان در توسعه پایدار با تأکید بر اقتصاد مقاومتی از امروز چهاردهم بهمن‌ ماه با حضور چهار استان جنوبی کشور در شیراز آغاز به کار می‌کند و در آن مؤلفه‌های سلامت بانوان شیرازی سنجیده می‌شود
کد خبر: ۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ 03 February 2015
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، این نمایشگاه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، از چهاردهم بهمن‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس کار خود را آغاز می‌کند و تا نوزدهم بهمن‌ ماه، هر روز از ساعت 16 تا 21، آماده استقبال از بازدیدکنندگان است. غرفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نمایشگاه، در سالن ملاصدرا واقع‌شده و متصدیان برگزاری این غرفه کوشیده‌اند ضمن معرفی بانوان توانمند دانشگاه، به ارائه خدمات سلامت به بازدیدکنندگان، به‌ویژه به بانوان بپردازند.
آموزش و انجام معاینات ابتدایی ویژه بانوان، سنجش مؤلفه‌های سلامت از قبیل فشارخون، قند خون و قد و وزن، آموزش روش‌های احیای قلبی ریوی، مشاوره تغذیه، مشاوره سلامت روان، مشاوره در خصوص روش‌های مختلف زایمان و آشنایی بازدیدکنندگان با تشکیل پرونده سلامت بانوان (سبا)، از جمله برنامه‌های غرفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نمایشگاه است که همگی توسط بانوان توانمند دانشگاه ارائه می‌شود.
همچنین اجرای نمایش عروسکی توسط گروه بهداشتی، فرهنگی و هنری نازگل و نادر در روزهای هفدهم و هجدهم بهمن‌ماه در غرفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دیگر برنامه پیش‌بینی‌شده برای غرفه دانشگاه علوم پزشکی شیراز است. متصدیان برگزاری این غرفه ضمن عهده‌دار بودن مسئولیت دبیری کمیته آموزش نمایشگاه توانمندی بانوان، همچنین سه کارگاه آموزشی برای روزهای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته‌اند.
کارگاه آموزش زایمان طبیعی، روز پنج‌شنبه، شانزدهم بهمن‌ماه از ساعت 18:10 تا 18:40، کارگاه سرطان دهانه رحم، روز جمعه، هفدهم بهمن‌ماه از ساعت 17:30 تا ساعت 18 و کارگاه سرطان سینه از ساعت 16:50 تا 17:20 روز یکشنبه، نوزدهم بهمن‌ماه، کارگاه‌های پیش‌بینی‌شده برای این نمایشگاه، توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز است. عناوین و ساعات سایر کارگاه‌های آموزشی این نمایشگاه، در بخش اطلاعیه‌های سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به نشانی http://sums.ac.ir معرفی‌ شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار