مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: پنجم مردادماه سال جاری انتخابات خانه مطبوعات هرمزگان با حضور نمایندگان اعزامی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 21 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا درویش‌نژاد با اشاره به برگزاری انتخابات خانه مطبوعات هرمزگان اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری انتخابات در تاریخ 29 تیرماه صورت گرفته بود و نظر به حجم بالای استقبال و همچنین تقاضای فرصت بیشتر از سوی برخی فعالان مطبوعاتی جهت حضور گسترده‌تر در انتخابات، با هماهنگی وزارتخانه به پنجم مردادماه موکول شد.
 
وی در خصوص نام‌نویسی و ثبت نام خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات افزود:تقریبا اکثریت واجد شرایطان جهت شرکت در انتخابات نام‌نویسی کرده‌اند و همچنان رایزنی با طیف‌های مختلف جهت مشارکت بیشتر در حال انجام است و مطمئنا شاهد حضور پرشور اهالی رسانه در روز انتخابات هیأت مدیره خواهیم بود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به نام‌نویسی در بخش کاندیداتوری هیأت‌رئیسه خانه مطبوعات اشاره کرد و بیان داشت: دوم و سوم مردادماه زمان نام‌نویسی در بخش کاندیداتوری هیأت‌رئیسه می‌باشد که واجد شرایطان می‌توانند آمادگی خود را به‌صورت مکتوب به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کنند.
 
وی ضمن تشکر از حمایت‌ها و مساعدت‌های دستگاه‌های نظارتی به‌ویژه استانداری هرمزگان و فرمانداری بندرعباس یادآور شد: استاندار هرمزگان در تمام مراحل انجام کار، حمایت و رهنمودهای لازم را مبذول داشته‌اند و ان‌شاالله براساس اساسنامه جدید، انتخابات هیأت‌رئیسه خانه مطبوعات هرمزگان با شور و نشاط کامل برگزار خواهد شد.
 
درویش‌نژاد در پایان از حضور و مشارکت خبرنگاران و اهالی رسانه و مطبوعات استان در این رویداد مهم تقدیر و تشکر کرد و گفت: خانه مطبوعات مهمترین جایگاه صنفی و حقوقی اهالی رسانه و مطبوعات می‌باشد که می‌تواند در بسیاری از برهه‌ها و شرایط حامی این قشر باشد.
 
آخرین مهلت پذیرش اعضا 31 تیرماه می‌باشد که واجد شرایطان می‌توانند با حضور در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار