رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: هدف از تشکیل شرکت‌های تعاونی ارائه خدمات قبل، حین و پس از تولید است که جایگاه بسیار خوبی به‌منظور دستیابی به اقتصاد مقاومتی دارد.
کد خبر: ۲۶۹۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ناطق معین‌الدین صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان البرز با تأکید بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و خودکفایی اقتصادی اظهار کرد: هدف از تشکیل شرکت‌های تعاونی ارائه خدمات قبل، حین و پس از تولید است که این امر می‌تواند جایگاه بسیار خوبی به‌منظور دستیابی به اقتصاد مقاومتی در حوزه تعاونی‌های روستایی باشد.

وی عنوان کرد: ارائه به‌ موقع تولیدات روستائیان و کشاورزان به بازارهای جامعه هدف، حذف دلالان و واسطه‌ها و منفعت بیشتر تولیدکنندگان از مزایای ایجاد شرکت‌های تعاونی روستایی است.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه فرماندار شهرستان البرز جزء معدود فرماندارانی است که اطلاعات دقیقی از تعاونی‌های روستایی دارد ابراز امیدواری کرد و گفت: با همکاری مسئولان در راستای حل مشکلات روستائیان بیش از گذشته موفق باشیم.

فرماندار شهرستان البرز نیز در این دیدار موفقیت اجرای برنامه‌های اجتماعی و اقتصادی را مستلزم مشارکت آحاد مردم دانست و افزود: گسترش و پیشرفت تعاون موجب رونق اقتصادی و توسعه عملیات، بازاریابی، بازرگانی و خدمات در روستاها می‌شود.

رضا عسگری با اشاره به وقوع تغییرات اجتماعی و اقتصادی در ساختار جامعه روستایی گفت: در راستای ایجاد رفاه و آسایش عمومی همیاری و مشارکتی به عنوان تعاون ایجاد شده است.

وی تأکید کرد: با تقویت وضعیت تعاونی‌ها، ضمن کمک به احیا و حراست از حیات روستایی در شهرستان، گام‌های بلندی در مسیر خوداتکایی و شکوفایی روستایی در سطح شهرستان البرز برداشته می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار